Autor Tematy
 
summertime

Ilość wiadomości: 31
Dodano: 2017-07-18 18:28:10
Cytuj
Od jakiegos czas kiedy klikam na rozne galerie na Deccoria zamiast mnie wprowadzic na dana strone to przeadresowuje mnie do innych stron, po czym wyswietla sie link i mowi mi "go to site" ale nigdy nie zabiera mnie spowrotem na Deccoria na strone na ktora klikalam. Nie dzieje sie to za kazdym razem ale bardzo czesto. Nie dziala tez strzalka w tyl czy tez "back". Dlaczego tak jest? Myslalam ze Deccoria chce byc reputowana strona na ktorej nie dostaje sie wirusow, a tu prosze bardzo pozwalacie takim firmom sie reklamowac ktore zbieraja informacje o nas i przenosza nas na inne strony. Nie ja pierwsza mam problem z polskimi stronami. Zaznacze ze inne strony internetowe ktore uzywam nie robia mi tego, tylko Deccoria. Jak dla mnie to poziom Deccorii spadl bardzo nisko. Jest coraz mniej wyrafinowanych wnetrz, tylko jakies lalki albo wyszywanki, albo reklamy... Szkoda ze nie umiecie zrobic tu atrakcyjnego portalu dla ludzi ktorzy maja fajne wnetrza. Jezeli juz nie mozna spokojnie wejsc na strone bez obaw ze zainstaluje sie wirus to nie pozostaje tu nic interesujacego
 
violinek

Skąd: dolnośląskie
Ilość wiadomości: 12
Dodano: 2017-07-19 12:44:44
Cytuj
Summku :) w sprawach technicznych nie pomoge ..bo to nie ja za te strone odpowiadam . Co do poziomu ....to my uzytkownicy do tego dopuscilismy ...jest strona gdzie mozna wklejach kazda duperele w roznych ujeciach , wiec pakujemy i produkujemy co tydzien , ba nawet co 2 dzien nowa galerie ! Na deccorii nauczylam sie , ze mniej znaczy wiecej - fakty ? ...kilka lat temu bylo nie dopomyslenia aby galeria , ktora uzbierala 50 pnkt. wyladawala w najwyzej ocenianych ! ..gdzie te galerie , ktore odwiedzali uzytkownicy o roznych i odmiennych zainteresowaniach ? ...gdzie merytoryczna dyskusja pod galeriami ? , gdzie szczere porady ? Zapanowala natomiast masowa produkcja galerii pod tytulem - nowy kubeczek , moj kwiatek zakwitl itp Sama deccoria nie jest bez winy - organizujac nagrody dla najbardziej " plodnych "uzytkownikow - a gdzie poziom tych " plodow " ?... Deccoria szczyci sie liczba ponad 40 tys uzytkownikow ...a ja ciekawa jestem ilu jeszcze z tych 40 tys odwiedza te strone ? Nawet " elity " nie zbieraja pod swoimi galeriami juz tyle wpisow co kiedys .... I to my do tego doprowadzilismy , my uzytkownicy ...punktujac te kubeczki , kwiatki i spacerki po polach ...nie byloby oceny - nie byloby aprobaty na taka masowke ! Szkoda - lubilam deccorie , wiele sie tu nauczylam , wiele osob poznalam , wiele radosci dostalam ....wszystko w czasie przeszlym Watpie aby stare nawyki minely ...nadal sa produkowane " lewe nicki " aby podniesc sobie samoocene , nawet moderator pojawia sie i znika .. artykuly - czy to jeszcze ktos czyta ?? autor nie jest w stanie odpowiedziec na pytanie pod owym ... Moim zdaniem Deccoria ma juz najlepsze lata za soba - dlatego nadrabia to jeszcze reklamami ...pewnie nie dlugo , bo liczba wejsc maleje w zaskujacym tempie Pozdrawiam ....pisalam to ja .....stara uzytkowniczka Violinek Ps. Nie wiem po co to tu napisam ..i tak nikt nie przeczyta :((
 
summertime

Ilość wiadomości: 31
Dodano: 2017-07-19 19:21:29
Cytuj
Zaznacze ze to problem ktory pojawia sie w Safarii na Macbook, w Chrome o dziwo tego problemu nie mam, moze dlatego ze mam Malware protection. Czy tak czy siak jestem zawiedziona ze strony Deccoria sa na to narazone
 
nowa_A

Skąd: śląskie
Ilość wiadomości: 8
Dodano: 2017-07-21 08:26:58
Cytuj
"Ps. Nie wiem po co to tu napisam ..i tak nikt nie przeczyta :(([/quote] Taki miał być cytat. Przepraszam. ... Melduję, że przeczytałam, dzisiaj dopiero, przyznaję, ale nie ze złej woli. Wolę mam dobrą, tylko czasu brakło. Z pośpiechu i gorliwości narobiłam jak wyżej za co przepraszam:-D Jeśli Wasz głos nie wystarczy, chętnie dołożę swój. Boh trojcu lubit, może i administrator polubi. Z prawdziwym, wręcz "nieutulonym", żalem patrzę na degenerację tego portalu. Mam do niego stosunek osobisty; moje mieszkanie, sposób patrzenia na niego i to jak bardzo je lubię są następstwem uczęszczania na decco-zajęcia. Na szczęście trafiłam na nie w momencie kiedy były jeszcze pełne entuzjastów i wartościowych, kształcących galerii, które skłoniły mnie do głębszego zaangażowania się w przestrzeń wokół mnie. Ogólnie rzecz biorąc , myślę, że Deccoria miała być stroną wnętrzarską ale taką, która rodakom za pomocą rodaków pokaże, że można mieszkać lepiej, ładniej, ciekawiej, oryginalnie, modnie, wygodnie itd. (do wyboru:-D); stroną przyjazną i dostępną szerokiej publice. Piękne to założenie. Dobrze prowadzona strona mogła być (i przez moment była o dziwo) kagankiem oświaty w zakresie "dizajnu dla mas". Ale zostawiona na długi czas sama sobie, pozbawiona opieki, z powodów czysto populistycznych zeszła do magla. Taka strona po prostu nie może być samograjem. Leniwe założenie, że SAMI się tu czegoś nauczymy, jak tysiąc razy przedtem w tysiącu okoliczności, okazało się (po raz tysięczny) błędne. Jeśli nie znajdzie się nikt, kto zrobi tu małą rewolucję strona po prostu zdechnie. Może czas wziąć przykład z istniejących na rynku czasopism wnętrzarskich. Ich sukces jest prosty: każde skierowane jest do innego targetu, nie wydaje mi się aby często mieszały się w jednym domu. Żaden ze mnie fachman ale wydaje mi się, że czas na rewolucję i bardziej świadome zarządzanie.
Edytowano 1 razy. Ostatnio 2017-07-21 09:36:32.
 
summertime

Ilość wiadomości: 31
Dodano: 2017-07-23 18:40:05
Cytuj
Ostatnie dwa dni nie przeadresowywalo mnie. Dzis natomiast wlaczala mi sie reklama glosowa nie zwiazana z banerami ktore widze, i nie ma gdzie ten glos wylaczyc. Tez w Safari. To troche niefajne. Zaluzmy ktos przeglada deccorie w wolnej chwili w pracy, a tu raptem reklama sie wlacza? Inny scenariusz to ktos przeglada Deccorie na telefonie i ma limitowany przekaz informacji za ktory placi i musi placic wiecej tylko dlatego ze deccoria zuzywa wiecej GB.
 
BarbaraMachalska

Skąd: małopolskie
Ilość wiadomości: 85
Dodano: 2017-08-02 10:44:32
Cytuj
summertime napisał: Ostatnie dwa dni nie przeadresowywalo mnie. Dzis natomiast wlaczala mi sie reklama glosowa nie zwiazana z banerami ktore widze, i nie ma gdzie ten glos wylaczyc. Tez w Safari. To troche niefajne. Zaluzmy ktos przeglada deccorie w wolnej chwili w pracy, a tu raptem reklama sie wlacza? Inny scenariusz to ktos przeglada Deccorie na telefonie i ma limitowany przekaz informacji za ktory placi i musi placic wiecej tylko dlatego ze deccoria zuzywa wiecej GB. Bardzo proszę, jeżeli taka sytuacja się powtórzy, o przesłanie na mój adres mailowy: barbara.machalska-cyran@firma.interia.pl screena reklamy. Musze te sytuacje zgłosić do naszego działu reklamowego.
 
BarbaraMachalska

Skąd: małopolskie
Ilość wiadomości: 85
Dodano: 2017-08-02 10:54:52
Cytuj
Bardzo dziękuję za wiadomość. Rewolucja już się koduje, a nowa odsłona serwisu już z początkiem przyszłego roku.
Edytowano 1 razy. Ostatnio 2017-08-02 12:25:31.