Autor Tematy
 
promys

Skąd: mazowieckie
Ilość wiadomości: 22
Dodano: 2010-03-03 23:15:28
Cytuj
Kiedy odbędzie się kolejny zlot deccorii? Będzie to wspaniała okazja do spotkania się twarzą w twarz i co poniektórym wydrapaniu oczu ;)
 
promys

Skąd: mazowieckie
Ilość wiadomości: 22
Dodano: 2010-03-03 23:17:52
Cytuj
acha a pytanie konkursowe brzmi : Komu masz ochote wydrapać oczy ? ;)
 
wandziocha

Skąd: śląskie
Ilość wiadomości: 15
Dodano: 2010-03-04 11:45:44
Cytuj
UUUUUUUUUUUuu ktoś ma o sobie wysokie mniemanie .
 
doors01

Skąd: małopolskie
Ilość wiadomości: 17
Dodano: 2010-03-04 12:00:36
Cytuj
ech...może lepiej zainwestować w lekcje ..może paralotniarstwo na przykład:)) Tam się jest bliżej chmur...a Ci na dole są...tacy malutcy A tak na serio....kiedy zlot?
 
wandziocha

Skąd: śląskie
Ilość wiadomości: 15
Dodano: 2010-03-04 13:02:54
Cytuj
No mam nadzięję że w Kraku bedzie zlot ;-)
 
wrzesnia35

Skąd: wielkopolskie
Ilość wiadomości: 18
Dodano: 2010-03-04 13:40:21
Cytuj
witajcie !!,ja nikomu nie mam zamiaru drapać oczu a tym bardziej innych części ciała ,choc bywam czasem wrrrr,dołączyłam do grona dekorowiczek aby sie czegos nauczyć,podpatrzeć itp.Skąd w was moje drogie taka agresja?? a moze zlot w Poznaniu??
 
M1603

Ilość wiadomości: 7
Dodano: 2010-03-04 13:52:23
Cytuj
Jak w Krakowie to chętnie się spotkam z wami moje drogie panie i panowie :), jak dalej to mi córcia nie pozwoli ani maż :)fajnie byłoby w realu pogawędzić, całuski dla wszystkich wysyłam!!!!
 
promys

Skąd: mazowieckie
Ilość wiadomości: 22
Dodano: 2010-03-04 14:09:41
Cytuj
Spotkanie SUPER sprawa ...tylko szkoda, że niektóre agresywne Panie odstraszają inne do udziału w takim spotkaniu ...
 
wendipo

Skąd: śląskie
Ilość wiadomości: 14
Dodano: 2010-03-04 15:53:29
Cytuj
Byłam na pierwszym zlocie i było cudownie, i czekam na kolejny, ale nie po to żeby komuś oczy wydrapywać, lub dać sobie wydrapać. Pewien "gatunek" ludzi omijam z daleka i wcale nie dlatego że się ich boję- po prostu nie cierpię chamstwa, i gdybym wiedziała że takie osoby mają być na zlocie,mocno bym się zastanowiła czy jechać. Jednak , jak by tak i tam je totalnie zignorować, to dla tych wszystkich przesympatycznych Deccorowiczek warto się poświęcić.Pozdrawiam:)
 
promys

Skąd: mazowieckie
Ilość wiadomości: 22
Dodano: 2010-03-05 12:56:24
Cytuj
ja niestety nie mogłam uczestniczyć choć bardzo chciałam ..ale przykro mi było słuchać, że niektóre osoby nie chcą wziąć udziału bo ktoś ma sprzeciw wobec ich osobie. Przecież deccoria to miejsce o wnętrzach a nie o charakterach czy portfelach. Czytanie opisów personalnych (najczęściej złośliwości) poszczególnych użytkowników jest irytujące i nie moge tego przemilczeć i przejśc obojetnie!
 
oriana

Ilość wiadomości: 3
Dodano: 2010-03-05 14:46:21
Cytuj
OK Promys teraz kiedy mi to wytlumaczylas na profilu rozumiem o co Ci chodzilo. Mnie trzeba tlumaczyc jak krowie na miedzy. Powoli i duzymi literami :)) Ja akurat mieszkam w Rzymie, wiec do Krakowa mam kawalek. Chociaz bywam tam 2,3 razy w roku, wiec gdyby sie tak zlozylo ze akurat bede to polecialabym jak na skrzydlach na takie spotkanie. Nie wiedze powodu dla ktorego mialabym rezygnowac ze spotkania z wieloma interesujacymi ludzmi tylko dlatego ze trafi sie tam jaaks osoba ktora ma braki w wychowaniu i z kultura nie jest za pan brat. Chyba nikt nie oczekuje ze sie bede rzucac w ramiona takiej osobie. Druga sprawa, ze czasami spotkanie w realu moze pozwolic wyjasnic jakies niesnaski. Ty jestes tu juz dlugo a ja chyba 2 miesiace i tez bylam bardzo zaskoczona niejednokrotnie poziomem wypowiedzi. Uwazam ze kazda opinie nawet te negatywna mozna wyrazic w kulturalny sposob. A odnosze wrazenie ze sa tu osoby ktore z wbijania szpilek czerpia jakas radosc. Myslisz ze Ty czy ja mamy na to wplyw? Jesli juz to tylko poprzez nie wdawanie sie w dyskusje z pewnymi osobami. Ja krytyke akceptuje ale chamstwa nie. Zazadalam raz usuniecia raz jednego komentarza do galerii, bo przeklenstw nie znosze. A poza tym osoby ktore sa klotliwe omijam sobiel ukiem z usmiechem na ustach. Pozdrawiam serdecznie :)
 
jagusia79

Skąd: małopolskie
Ilość wiadomości: 6
Dodano: 2010-03-11 22:06:54
Cytuj
Jesli w Kraku to ja sie rowniez pisze To gdzie i kiedy??
 
M1603

Ilość wiadomości: 7
Dodano: 2010-03-29 15:46:47
Cytuj
W Kraku, Kraku :) A teraz serio, gdzie i kiedy taki zlocik będzie miał miejsce, ktoś coś wie??? Myślę, że nikt nikomu oczu nie wydrapie, nigdy nie byłam na takim spotkaniu, na deccorii jestem od początku tego roku, więc chętnie bym się z wami kochane spotkała na żywca ::)całusy
 
agakol

Skąd: małopolskie
Ilość wiadomości: 17
Dodano: 2010-04-06 09:23:09
Cytuj
też jestem za tym by zlot był Krakowie z miłą chęcią poznałabym osobiście niektóre daccorowiczki pozdrawiam:)
Edytowano 1 razy. Ostatnio 2010-04-06 09:28:04.
 
M1603

Ilość wiadomości: 7
Dodano: 2010-04-09 14:34:52
Cytuj
:)
 
promys

Skąd: mazowieckie
Ilość wiadomości: 22
Dodano: 2010-04-14 16:12:32
Cytuj
http://deccoria.pl/galeria,id,32512