dominika1707

zdjęć
3104

komentarzy
5784

postów
41
Oceń:
Suma punktów: 461
Data założenia konta2009-09-04

Opis:

http://www.treelamps.blogspot.com

Dodaj komentarz:
Komentarze
BarbaraMachalska

Data: 2017-08-02 11:10:04
summertime

Autor: summertime
Data: 2016-07-05 22:16:42
Cos dodawanie nie dziala :( Mam nadzieje ze uda sie :)
dominika1707

Autor: dominika1707
Data: 2016-07-05 22:08:12
Hej gratka , cholera no właśnie nie, walczę, żeby   dodać jakąś galerię i normalnie wypadłam z obiegu   ahhaha
gratka

Autor: gratka
Data: 2015-04-03 14:58:46
Dominiko:))). Pewnie już w nowym domu przebywacie?   Jeśli tak to gratulacje i...miłego rodzinnego   świętowania:))).
ninon

Autor: ninon
Data: 2015-02-20 13:59:17
:)
tessa163

Autor: tessa163
Data: 2015-02-14 17:28:34
Cała przyjemność po mojej stronie :) Lepiej Ty już   nic nie burz :) Buuuuuuuuuuuuuuuuuuuuziaki walentynkowe   znad morza ślę :)
gratka

Autor: gratka
Data: 2014-11-24 08:43:37
Domiś...w każdych....byle fajne fakturki lub   wzorki miały:))).
Przy okazji dziś Ci skrobnę, że   cały weekend myślałam o wizji urządzania Twego domu:))).
gratka

Autor: gratka
Data: 2014-11-21 18:13:34
HIhihih...się nie przejmuj chłopakiem...nie czuje,   nie widzi, się nie zna....doceni kiedyś:))).
gratka

Autor: gratka
Data: 2014-11-21 17:41:02
Oki, sprawdzę:))).
Hurra...z Twoimi fotami   dom będzie nie do powtórzenia!! Jakieś piękne tkaniny   sobie wyszukuj. Potem pomyślisz co z nich ma być i   gdzie:)). Zresztą..samo Ci to wyjdzie:)).
gratka

Autor: gratka
Data: 2014-11-21 17:37:37
Niee...to nie ja hihihih:))).
latarnia1

Autor: latarnia1
Data: 2014-11-21 17:37:35
Zbieram grzyby, ale nigdy nie umiałam   rozpoznać opieńków, chociaż słyszałam , że są bardzo   smaczne. Dzięki za info, pozdrawiam Cie serdecznie:))
gratka

Autor: gratka
Data: 2014-11-21 17:31:51
HIh...moje? Niee...chyba Gragi:)). Ja dzbanków   nie robiłam. Graga je   wykonuje:))). Hihihih...cioteczko...widać, że na decco   dawno Cię nie było:))).
gratka

Autor: gratka
Data: 2014-11-21 17:29:09
W całym domu...wiesz jak to brzmi? CUDOWNIE!!!   Uwielbiam surowizny:))).
Kasiulek1974

Autor: Kasiulek1974
Data: 2014-07-22 20:53:50
z dziczy ..heheheh:)
EwaKrzempek

Autor: EwaKrzempek
Data: 2014-07-22 19:07:48
Witam :)
magosinek

Autor: magosinek
Data: 2014-07-09 21:10:24
wiesz, jak bym chciała! no, cholewa! Kciałabym jak   nie wiem co! ale ... no właśnie:)
Bochum

Autor: Bochum
Data: 2014-07-09 18:56:39
tak tak.... dawno.A jakos czasu i checi bylo   malo.Teraz troche dla zabicia czasu itp....ale w sobote   wyjazd tak wiec duzo czasu nie zostalo.A ty moja droga tak   piekne foty robisz ze moj szef sie chowa hihi.Naprawde   talent masz kobietko:)
beata7700

Autor: beata7700
Data: 2014-06-29 10:15:11
Hejo dzięki za wgląd:)buziaki i miłego dnia:)))
magosinek

Autor: magosinek
Data: 2014-06-28 23:19:33
Witaj, Dominiko:)
oj lubi przedwieczorne cienio-   blaski Magosinek, lub, ukryć się nie dai:) dzięki za   miłe słowa
co do stylu kuchni - jak w całej   chałupce dominuje nieco wsiowy styl, to i w kuchni musiało   być podobnie/ wybrałąm się kiedyś z mężem do   miasta stolarzy-Dobrodzienia właściwie na zwiedzanie   mieściny, ale odkryliśmy niewielki sklep "przy stolarzu" a   w nim klimaciarskie prawie wsiowe mebelki, oszalałam na   punkcie jednego wzoru (z tymi szybkami szronionymi, co mam   teraz) ale meble były w naturalnym brązie,a   chcieliśmy rozjaśnić nieco chałupke, więc po   dłuższym molestowaniu z przekonywaniem i zastraszaniem   rzemieślnika udało się go naciągnąć na pobielenie   dębiny,teraz sobie powolutku dokładam elementy wystroju   "w stylu"tych mebli, a jak mi się znudzi białą kuchnia   wystarczy zdjąć biel i pomalować nawet na   ...brrr..fiolet:)
beata7700

Autor: beata7700
Data: 2014-06-18 22:28:59
Ja też się nie mogłam doczekać kiedy budowaliśmy   swój domek ale czas mija tak szybko że ani się obejrzysz   i już będziesz go urządzać:)Wszystkiego dobrego i do   miłego:)

Ostatnio komentowane galerie

Zwiń Rozwiń