larosanegra

zdjęć
654

komentarzy
6102

postów
0
Oceń:
Suma punktów: 95
Data założenia konta2015-02-13
Dodaj komentarz:
Komentarze
magda13

Autor: magda13
Data: 2017-07-27 00:19:31
heh :D nic nie szkodzi - poczytam i u Ciebie :D  
Dobranoc :**** :DD
larosanegra

Autor: larosanegra
Data: 2017-07-27 00:13:34
O jak fajnie trafiłam, to przyjemnego wypoczynku. Ja w   tym roku zaliczam się do grupy wczasującej w swojej   okolicy;) Za to cieszy mnie fakt, że coś u siebie   porobię, bo to z zeszłego lata właśnie na rzecz małych   wczasów zostało przełożone;) Miłych snów Madziu:)
magda13

Autor: magda13
Data: 2017-07-27 00:01:45
Larosku :* czwartek będzie miły, bo wolny od pracy a   to już jest powód do dobrego nastroju :D
Jak   tam urolopowo u Ciebie ? Kiedy sie wybierasz? "D
magda13

Autor: magda13
Data: 2017-07-26 15:38:55
Hej Hej piękna kobieto! :*
basia_p

Autor: basia_p
Data: 2017-07-25 19:49:18
Larosku dziekuje Ci za tyle miłych słów:) juz pewnie   was zameczam troche tymi samymi fotkami :) ale tak   pomyslalam ze je zbiorę póki sa w miarę aktualne :) sama   wiesz jak to jest :) jeszcze zmiany w planie mam ale terminy   nieokreslone :)
rudzik76

Autor: rudzik76
Data: 2017-07-22 16:25:10
To moja ulubiona, chociaż syn twierdzi, że inne   są lepsze.
Dziękuję za wizytę :)
danutta

Autor: danutta
Data: 2017-07-14 16:33:21
Moniczko pozdrawiam, dzięki za komentarze, słonka życzę.
balerina

Autor: balerina
Data: 2017-06-29 13:20:17
dziekuje Larosku i wzajemnie:P
usciski kochana   dla waszej calej paczki*
adzia75

Autor: adzia75
Data: 2017-06-29 12:19:48
A to prawda ,dzieje się dużo ,intensywnie ,ale ja też   tak lubię ,bezruch wpędza mnie w stany depresyjne ;DDD   buziaki Larosku
rudzik76

Autor: rudzik76
Data: 2017-06-23 22:36:15
Dziękuję w imieniu wykonawcy.
magda13

Autor: magda13
Data: 2017-06-21 23:06:44
Larosku Kochana uściskowywuję Cię serdecznie :**** :DDDDD
danutta

Autor: danutta
Data: 2017-06-21 15:44:52
Dzięki , Moniko, cieszę się, że chwilę czasu dla   mnie znalazłaś, dzięki piękne za komentarze w   galeriach, pogoda super dopisuje, warto i trzeba   korzystać.....do następnego....wszystkiego co dobre   życzę. Pa.
adzia75

Autor: adzia75
Data: 2017-06-21 12:07:01
dzięki Larosku za miłe słowa.buziaki
jmwl_2012

Autor: jmwl_2012
Data: 2017-06-01 10:35:49
dziękuję ci Kochana za tyle ciepłych   słów,pozdrawiam serdecznie...
danutta

Autor: danutta
Data: 2017-05-31 14:21:40
Dziękuję Moniko, pozdrawiam.
gratka

Autor: gratka
Data: 2017-05-23 15:12:17
Moniś, ach Ty:)). Myślę jednak, że przerwa nie   będzie tak długa jak ta poprzednia!!:)). Niech Ci się   wszystko uda pomyślnie:)). Całusy dla wszystkich:)).
gratka

Autor: gratka
Data: 2017-05-23 15:12:17
Moniś, ach Ty:)). Myślę jednak, że przerwa nie   będzie tak długa jak ta poprzednia!!:)). Niech Ci się   wszystko uda pomyślnie:)). Całusy dla wszystkich:)).
danutta

Autor: danutta
Data: 2017-05-22 10:55:06
Dzięki, Moniko, za komentarze....tym razem ja się zmagam   z jakąś grypozą i czuję się z lekka niewyraźnie, ale   co tam....Pozdrawiam serdecznie.
danutta

Autor: danutta
Data: 2017-05-12 12:43:28
Moniko, powrotu do zdrowia życzę, dzięki, że   mimo choroby odowiedziałaś .....pozdrawiam ciepło.
danutta

Autor: danutta
Data: 2017-05-11 17:04:17
Moniko, pozdrawiam, nie widać Ciebie ostatnio.......

Ostatnio komentowane galerie

Zwiń Rozwiń