lemur

zdjęć
864

komentarzy
15179

postów
5
Oceń:
Suma punktów: 467
Data założenia konta2011-09-07
Dodaj komentarz:
Komentarze
AlicjaA

Autor: AlicjaA
Data: 2018-01-04 23:43:19
Uściski Alicjo :) Wróciłam dziś do Twoich galerii   :) Szkoda ,że zniknęłaś :( Z ogromną   przyjemnością obejrzałam Twoje zdjęcia i chętnie   obejrzałabym aktualne :) Moc dobrych życzeń na Nowy Rok   posyłam :)
hehe

Autor: hehe
Data: 2017-04-15 08:10:48
Wielkanocnych pisanek
uśmiechu cały ranek
jajek na twardo
królika z kokardą
mokrego   Dyngusa
fajnego psikusa
rzeżuchy po pachy
I   smacznej kiełbachy
hehe

Autor: hehe
Data: 2016-12-22 05:43:58
Świąt wesolutkich, zmartwień malutkich, prezentów   masę za wielką kasę, Sylwestra bombowego, a Roku Nowego   jeszcze lepszego.
Rybka54

Autor: Rybka54
Data: 2016-04-15 11:09:54
Lemurku ! Masz wiadomosc na priw ! Pozdrawiam :)
hehe

Autor: hehe
Data: 2016-03-27 07:10:08
Zdolna dziewczynka. Kolorek jajcochów super.   Lubię żółty,a i do wianeczka od Ciebie pasuje.   Jaja rozgościły się w sypialni i cieszą oczy me.   Manufakturę otworzyłaś z tymi jajami? Przyznać sie   muszę, że jesienią u mnie sopelków szydełkowych   powstało coś około setki. Obecnie wzięłam się za   firanę. 1/4 już zrobiona. Do zimy mam nadzieję skończę.   Alleluja
hehe

Autor: hehe
Data: 2016-03-27 07:03:25
Hi,hi,hi. Kurczęta kupione na wychów brojlery.   Moc serdeczności składam
hehe

Autor: hehe
Data: 2016-03-23 05:26:49
Aluś! Jajcochy cudowne. Tak sama zrobiłaś? Dziękuję   za prezent i piękne życzenia. Jam dziś zwlekła się   z łóżka po grypie , która mnie kilka dni temu   dopadła. Słaba jestem, że ledwie kawusię przy kompie   wypiłam. Na L4 jestem do piątku, małża też dopadło,   więc oboje dogorywamy. Święta w tym roku skromniutkie   będa. Uściski wielkanocne przesyłam, bo kartki już   raczej żadnej nie wyślę
anett13

Autor: anett13
Data: 2016-01-03 15:07:14
Szczęśliwego Nowego Roku Wam życzę a w   szczególności zdrowego i radosnego pełnego nowych   inspiracji :)Pozdrawiam Anetka
hehe

Autor: hehe
Data: 2015-12-24 07:30:19
Uroczy prezencik dotarł i z pięknymi życzeniami.   Jeszcze raz samych szczęsliwości
ania74

Autor: ania74
Data: 2015-12-11 15:11:39
Dziękuję Alu za tak piękne odwiedziny, tyle   miłych słów. Porównanie moich bombek do arcydzieł   które maluje mróz a które ciągle tak samo budzą mój   zachwyt jest najpiękniejszym z komplementów :) Pozdrawiam   Cię serdecznie:)
Viola13

Autor: Viola13
Data: 2015-12-10 11:15:26
Bardzo dziękuję za ciepłe odwiedziny :)   Pozdrawiam serdecznie :)
hehe

Autor: hehe
Data: 2015-12-10 07:04:03
Co do czworonożnego gościa to strasznie całuśny jest,   a wręcz upierdliwy, ale obcy na sam widok tego   bysiora omijają go daleka
hehe

Autor: hehe
Data: 2015-12-10 07:00:19
Milusińsko, że jesteś i zaglądasz do mych galerii.   Moje rodzinne nastolatki( ja dla nich cioteczka babcia)   szalały z kurami. Wysprzątały kurnik na medal, a także,   jak widziałaś na fotach budowały fontannę.Jedna z   nich załapała bakcyla szydełkowania i przychodzi do mnie   na nauki(hi,hi,hi). Kwiecie w tym roku obrodziło i miło   na nie było patrzeć, ale podlewanie mojej części ogrodu   to masakra. Jak tam Twój pledzik? Robi się? Cmokasy
hehe

Autor: hehe
Data: 2015-11-23 06:21:34
Nie przejmuj się. Zrobisz ten pled. Mój nie powstał   też tak od razu. Buziaki
AlicjaA

Autor: AlicjaA
Data: 2015-11-22 09:29:04
Wzajemne Alicjo :) U nas szaro-buro   ...bleeee....chyba jakieś foty na pocieszkę muszę   popstrykać :) Uściski :)
hehe

Autor: hehe
Data: 2015-11-22 08:02:58
Alu. Gwiazdki i sopelki ściągnęłam z Ytobe( cholera   jak to się pisze). Pani pokazuje krok po kroku jak to   zrobić. Od koleżanki rozpisałam anioły( w zeszłorocznej   bombce)i robiłam pod jej kontrolą. W tym roku zaczęłam i   gdzieś mam błąd, bo nie wychodzi. A tak w ogóle to czas   zabrać się za generalkę domową. Muszę skończyć   tylko teściowej szalik. Małż dopomina się o sweter,   który obiecałam w zeszłym roku......i nic. Nie chce   się poczynić." Łażą" za mną firany szydełkowe do   sypialni. Mam nadzieję, że przez zimę je wydziergam.   Teraz zajęta jestem szykowaniem danych do kontraktu i się   wściekam, bo nie umiem tego zrobic. Informatycy zajęci, i   takiego małego człeka jak ja mają w nosie. Buziak
hehe

Autor: hehe
Data: 2015-11-20 06:52:08
Rzeczy obłędnie piękne, ale ja do takiej wprawy   jeszcze nie doszłam. Schematy w ten sposób rysowane to dla   mnie magia. Może bym odczytała, ale myśleć mnie się   nie chce. Dla mnie potrzebny prosty schemat, czyli   na kratkowanym papierze krzyżykami zaznaczone. Hi,hi,hi
hehe

Autor: hehe
Data: 2015-11-20 06:45:37
Jak miło, że jesteś. Dzięki za podpowiedzi.   Obecnie ogarnęło mnie szaleńswto drutowe i od lata   dziergam szaliki i czapki. Cmoki
ania74

Autor: ania74
Data: 2015-11-15 18:36:09
Wiem:))) i bardzo się cieszę z tak   przesympatycznej fanki:)))). Pozdrawiam serdecznie:)
ania74

Autor: ania74
Data: 2015-10-27 10:30:10
Ja z kolei bardzo lubię kiedy mnie odwiedzasz.   Bukieciki to rzeczywiście pierniczki :). W tym roku   nauczycielom syn dziękował na słodko:). Pozdrawiam   serdecznie:)

Ostatnio komentowane galerie

Zwiń Rozwiń