lena1980

zdjęć
79

komentarzy
3137

postów
0
Oceń:
Suma punktów: 45
Data założenia konta2015-03-13
Dodaj komentarz:
Komentarze
adzia75

Autor: adzia75
Data: 2017-04-12 07:45:24
Tak myslałam żeś zapracowana ,zaglądałam   ,zaglądałam :)
Ja też Ci życzę spokojnych Świąt   i zadowolenia ze zmian :)
larosanegra

Autor: larosanegra
Data: 2017-04-11 09:15:51
Dzięki Madziu. Tobie również życzę miło   spędzonych świąt i wesołej zabawy w poniedziałek:) U   mnie już pistolety na wodę zakupione, dziewczyny będą   szaleć. Ja w dzieciństwie miałam frajdę bo mój tato   bardzo lubił lany poniedziałek:) Miłego wtorku:)
balerina

Autor: balerina
Data: 2017-04-10 13:04:53
Lenko, jaki ladny kroliczus z ciebie sie zrobil:P
balerina

Autor: balerina
Data: 2017-04-10 10:59:45
dziekuje Lenko,lubie szklo i porcelane ,nie mam gdzie   tego trzymac wiec staram sie tez tego nie kupowac,omijac i   nie patrzec hii tym sposobem mam dwa wazony na krzyz   ,ale czasami bywa ciezko,.........buziaki zostawiam i   pozdrawiam serdecznie:P
77aga

Autor: 77aga
Data: 2017-04-10 08:08:33
Tak staramy się jak najczęściej tam bywać.   Chciałbym jeszcze częściej ale niestety nie zawsze można   , nieraz dzieciaki chcą zostać na osiedlu pobawić się z   większą ilością dzieci. Ale zaczyna już być fajnie.
danutta

Autor: danutta
Data: 2017-04-08 12:43:42
Witaj Leno, ten z mostem też świetny, też mi   się podoba.....planujesz coś w podobnym stylu u   siebie.....
Pozdrawiam niedzielnie.
adzia75

Autor: adzia75
Data: 2017-04-08 10:03:38
Kupiłaś te podusie biedronkowe?
Sonika

Autor: Sonika
Data: 2017-04-06 18:31:19
Leno,miło,że zajrzałaś.Serdecznie pozdrawiam:)
danutta

Autor: danutta
Data: 2017-04-05 15:46:49
Leno, Sofia Bonatti, też fajna, ale mnie już korci   coś innego, Ireland od wielkiej miłości mej przeszedł   już w etap lubienia, już tak nie porywa mnie ,a jeszcze   nie tak dawno "must have" , ech....
danutta

Autor: danutta
Data: 2017-04-05 15:36:20
Leno, Dzięki tyle się napisałam i niechcąco poszło   w eter,awatar, rzeczywiście mnie zainspirował,   zresztą fotografie Noeli Oszwild, cudo, Dzięki za   wpadłaś do mnie, nie ukrywam tych galerii, ale i nie   wpuszczam w obieg, zresztą nie ma takiej kategorii, te   galerie to dla mmnie i milych gości o ile ktoś będzie   chciał gościć, ja lubię i będę sobie coś tam wg.   swojego stylu wynajdywać,
mam nadzieję, ze Ty   odnajdziesz się w swoim celu , bo zrobić galerie, pod styl   wnętrza jeszcze może być problematyczne, tym bardziej,   że nie do zdobycia jest wszystko, co by się chciało.   Pozdrawiam.
danutta

Autor: danutta
Data: 2017-04-03 12:27:11
Właśnie Leno, pięknie napisałaś, każdy ma   inną wrażliwość, zgadzam się z Tobą w 100%, dlatego   tyle jest tego wspaniałego dobra, żebyy każdy   mógł dopasował coś wg. siebie.
A mnie ciekawi   jakiego ty dokonasz wyboru..
Ps.Zaglądam do Allposter,   znam, tam jest tyle ciekawych plakatów....nigdy jednak   nie dokonywałam tam zakupów...chcesz coś u nich   zamówić, ciekawe jak działają, jak długo się czeka,   chyba są wiarygodni, to firma w wielu krajach działająca,   hm...
danutta

Autor: danutta
Data: 2017-04-03 09:02:35
Wita Leno, pewnie, że będę wpadać, bo lubię   Twoją galerię z plakatami...trudno, o dobre arty u   nas ...Uwielbiam Ruben Ireland, ale nie do kupienia u   nas, nigdzie się nie spotkałam, jak mi wpadnie coś   fajnego do głowy, dam Ci znać....jeszcze się nie   obudzilam.
Fajnie, że nie ominęłąś mojej galerii   ze zwierzakami, nieznanej właściwie na naszym   kontynencie australijskiej malarki , ma męża malarza,   dwoje dzieci spokojnie sobie tam żyje , tworzy i odnosi   sukcesy.
Pozdrawiam z rańca, miłego dnia.
krynia9

Autor: krynia9
Data: 2017-04-03 07:14:09
Lenko mam 2 kubki więc zabieraj .Lubię dzielić   się. Dziękuje za wiosenne odwiedziny :)
MariaSt

Autor: MariaSt
Data: 2017-04-03 00:27:52
Leno, ja też nie mogłam się napatrzeć. Widok   był niesamowity, całe połacie niebieskości. I to   otoczenie, stare drzewa o dziwnych kształtach i potężne   leszczyny. Pozdrawiam bardzo wiosennie:)
basia_p

Autor: basia_p
Data: 2017-03-28 12:57:19
niee to nie 'zdolniactwo' przypadek sprawił ze usiadlam   i sprobowalam;)
77aga

Autor: 77aga
Data: 2017-03-28 12:35:38
Och tak. Zwłaszcza że jak na razie nie mogę nic   zrobić na działce. Mąż cały mój "kwietnik" zmienia bo   zmienia ogrodzenie. Więc jak na razie zostaje mi tylko   balkon. Ale przy takiej pogodzie to sama przyjemność.
larosanegra

Autor: larosanegra
Data: 2017-03-27 11:38:13
Madziu masz cudny awatarek. Zdjęcia Noel są   przepiękne. Ja jestem nimi zachwycona:) Trzymam kciuki za   zmiany i galeryjkę. Już zapowiada się pięknie. Miłego   dzionka:)
adzia75

Autor: adzia75
Data: 2017-03-26 22:00:32
ooo Lenka ,awatarek zmieniony :) no miła to moze ona   była ale tez i pracowita ,ta moja niedziela .cały dzień   w kuchni spędziłam .szafki myłam bo od wyrzynania   duzo takiego osadu z trocin ...umyłam,poukładałam w   szafkach i nawet skromny obiad ugotowałam już :) padam na   pyska ...uciekam do wyrka ...
no idziecie jak burza z   tymi zmianami ,super ,działajcie :)
Nygusia28

Autor: Nygusia28
Data: 2017-03-26 20:52:02
Leno bardzo dziękuję za Twoją uwagę . Cieszę   się żesą jakies pozytywy w tym co zmieniam w moim   domowym swiecie. Pozdrawiam serdecznie
violinek

Autor: violinek
Data: 2017-03-25 22:33:01
Leno :))) ...ja sie nazwami nie sugeruje ...nie mam do   tego glowy ....jestem wzrokowcem ..jesli cos mi sie spodoba   i cena nie odstrasza to biore w lapy i nie oddaje :P
mam w swoich zbiorach ciekawy wazon - ksztalt obly jak   gruszka , szklany - stojac na regale ewidentnie czarny ..ale   kiedy ustawie go " pod swiatlo " wychodzi z niego piekna   sliwka ..dopiero w domu przy myciu doczytalam , ze urodzil   sie w willeroy i boch :)))
Pozdrawiam :)

Ostatnio komentowane galerie

Zwiń Rozwiń