ulai

zdjęć
198

komentarzy
1138

postów
0
Oceń:
Suma punktów: 68
Data założenia konta2009-06-03

Tagi:

Dodaj komentarz:
Komentarze
hehe

Autor: hehe
Data: 2013-08-21 07:23:50
Miłe odwiedzinki Twe. Dziękuję. Co do mego   piesa to......diabeł wcielony. Goście boją się do   nas przychodzić. W stosunku do mnie anioł. Żal mi w   tym wszystkim mej kochanej 14 - letniej kotki. Boi się go
sylwica82

Autor: sylwica82
Data: 2013-08-20 18:40:34
Dziękuje za odwiedziny:)
KINIA73

Autor: KINIA73
Data: 2013-08-20 08:52:27
dziękuję Ci pięknie za odwiedzinki i   pozdrawiam cieplutko!
AlicjaA

Autor: AlicjaA
Data: 2013-08-09 20:37:43
Dziękuję Uleńko za odwiedziny w poduszkowej   galerii:))Pozdrawiam serdecznie i miłego weekendu   życzę:)
jolaboska

Autor: jolaboska
Data: 2013-08-08 18:55:41
Teraz wiem skad bierze sie tyle dobrych slow :)

Pozdrawiam
tessa163

Autor: tessa163
Data: 2013-08-05 17:48:02
Dziękuję pięknie za miłą wizytę Uleńko   :) Buuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuziaki gorące prosto z   plaży dziś ślę :)
AlicjaA

Autor: AlicjaA
Data: 2013-08-04 22:08:15
Miło mi Uleńko,że mnie odwiedziłaś:))dziękuję i   serdecznie pozdrawiam:)Upał mamy cały czas okropny i   zero deszczu już chyba z miesiąc..masakra....liście z   drzew lecą jakby juz był wrzesień:((
mironino

Autor: mironino
Data: 2013-08-04 22:02:13
dzięki,pozdrawiam :)
sylwica82

Autor: sylwica82
Data: 2013-08-04 20:15:52
Dziękuję:)
iden

Autor: iden
Data: 2013-07-31 15:47:13
bardzo bardzo dziękuję za przemiłą wizytę w moim   starym ogrodzie:) pozdrawiam,życzę miłego popołudnia:))
Magnolia88

Autor: Magnolia88
Data: 2013-07-29 13:57:59
Miło miło ,że znowu do mnie zawitałaś. Dziekuję   i pozdrawam serdecznie
Magnolia88

Autor: Magnolia88
Data: 2013-07-29 11:44:16
Dziekuję serdecznie i pozdrawiam cieplutko
AlicjaA

Autor: AlicjaA
Data: 2013-07-27 16:23:00
Dziękuję Uleńko za miłe odwiedziny w   pomalowanym domku:))Pozdrawiam wakacyjnie:)
wygnanko

Autor: wygnanko
Data: 2013-07-26 20:26:21
Dziękuję za miłe słowa!
Pozdrawiam
Kasia
ed_en

Autor: ed_en
Data: 2013-07-23 23:34:05
ja też również :))) pozdrawiam serdecznie :)))
lemur

Autor: lemur
Data: 2013-07-19 19:52:39
Również pozdrawiam:)
AlicjaA

Autor: AlicjaA
Data: 2013-07-19 12:20:31
Pozdrawiam wakacyjnie:))Miło mi,ze zaglądasz do mnie   i bardzo dziękuję:))
Petitpoint

Autor: Petitpoint
Data: 2013-03-27 21:07:18
Dziękuję za wizytę i dodanie do obserwowanych   :) Pozdrawiam wieczornie - Grażyna
AlicjaA

Autor: AlicjaA
Data: 2013-02-05 16:05:54
Dzięki Uleńko:)mam nadzieję,ze ten sen nie był   jakimś koszmarem...hahaha...ja mam ferie i ciagle   cos kombinuję,fotografuję...galerie więc się   mnożą:))Miło mi,że lubisz do mnie   zaglądać:))Buziaki:))
basias

Autor: basias
Data: 2013-01-01 23:18:57
Dziękuję:)))Wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)))

Ostatnio komentowane galerie

Zwiń Rozwiń