violinek

zdjęć
222

komentarzy
7008

postów
11
Oceń:
Suma punktów: 536
Data założenia konta2008-11-02

Opis:

Błogosławieni Ci, którzy nie mając nic do powiedzenia, nie oblekają tego w słowa.
J. Tuwim
Dodaj komentarz:
Komentarze
emotka

Autor: emotka
Data: 2016-10-18 18:55:56
myślałam, że to nowo wybudowany dom, a się okazało   się "przejęty" od kogoś :) podoba mi się   przestrzeń, chociaż zawsze uważałam, że wolałabym   mieć jeszcze jeden mały pokój niż powiększyć te,   które są, ale u Was można "oddychać" a w moim mieszkaniu   wszystko nagle wydaje mi się takie stłamszone. Cóż,   wyższość domu nad mieszkaniem się kłania. Masz bardzo   jasno i przytulnie. Oglądając zdjęcia Twojego domku   czułam się zrelaksowana. Dom daje naprawdę wiele   możliwości.
emotka

Autor: emotka
Data: 2016-10-18 18:30:43
u mnie blat jest w jednym poziomie, bo   specjalnie zamawialiśmy okna pod wymiar, żeby miały   wyższy dolny profil kosztem szyb, u Rodziców wymiana okien   nie wchodziła absolutnie w grę, a sprzęty mają   określoną wysokość i niestety nie dało się inaczej   tego pogodzić. Cóż, czasami trzeba iść na kompromis.   Dodam tylko, że mieszkanie moich Rodziców jest mega   kompromisem, bo remont miał dotyczyć tylko łazienki i to   w niezmienionej formie, czyli wc miało być oddzielnie, a   łazienka oddzielnie. A, że potem udało mi się namówić   Tatę na zmianę podłóg w przedpokoju i kuchni, żeby był   ciąg z łazienką, zbicie kafli ze ścian w kuchni,   połączenie łazienki i wc, wymianę paneli w salonie i   pozbycie się paneli ze ścian w przedpokoju i kuchni, to   już inna para kaloszy :)
emotka

Autor: emotka
Data: 2016-10-18 18:25:26
jesteś genialna :) świetny pomysł z tymi ręcznikami   na święta :) ha!
dulu

Autor: dulu
Data: 2016-10-17 11:17:52
Dziękuję za mile słowa. Pozdrawiam!!!
lefek

Autor: lefek
Data: 2016-09-27 22:41:40
Dziekuje za odwiedziny. No niestety nie mieszkam juz   w Polsce :(
summertime

Autor: summertime
Data: 2016-09-24 22:48:37
Wierze ze sie sni. Mnie ostatnio cos snilo sie na   temat kuchni. Raz przysnila mi sie podloga ciemna w pokojach   ktora mi sie kompletnie nie podobala i ktora chcialam   zeby robotnicy poprawili :))) Na szczescie wyszlo mozliwie   :)) Mam nadzieje ze u Ciebie wiecej robotnikow do   robienia lazienki, bo u mnie za malo bylo zeby szybkie   postepy zrobic :))) Milej niedzieli :))
summertime

Autor: summertime
Data: 2016-09-24 22:03:40
Twoja lazienka tez mnie ciekawi :)) Fajnie ze znalazlas   czas zobaczyc nowosci. Powoli szukam takich   drobiazgow potrzebnych ale tez dekoracyjnych. Nie wszystko   musze kupowac na raz, ale jestem na takim etapie ze wkoncu   moge myslec o innych rzeczach i juz moge kupowac bo nie   problem jest powiesic sobie jakis nowy zegar czy cos tam   innego :)) Cieszy mnie to bardzo. A Tobie zycze powodzenia   z remontem lazienki. Juz plytki zainstalowane? Na jakim   etapie teraz jestescie?
estiflore

Autor: estiflore
Data: 2016-09-22 13:16:04
Aha, na podłogi i pod prysznicem - koniecznie   fuga epoksydowa - nie brudzi się, nie żółknie,   zawsze idealnie wygląda!
estiflore

Autor: estiflore
Data: 2016-09-22 09:24:02
Podłogę ciemniejszą bym radziła - generalnie   polecam wyprawę do hurtowni płytek - ja zawsze z takich   wypraw wracam z łupami:)).
estiflore

Autor: estiflore
Data: 2016-09-22 08:56:32
Skosy są trudne - w takim pomieszczeniu im mniej   się dzieje, tym lepiej. Skosy można lekko   wymodelować światłem. Wrzuć fotki. I nie patrz na małą   skośną łazieneczkę, bo nie chcesz tak mieć....
estiflore

Autor: estiflore
Data: 2016-09-22 08:52:12
Widziałam, nawet miałam kiedyś na grzejniku w   przedpokoju - służyły z wieszaki na płaszcze:)). Nie mam   zdjęć (ani tego domu już:)). Ale były ok.
estiflore

Autor: estiflore
Data: 2016-09-21 23:38:07
Ona jest spora po prostu:))/ Ale trzeciej już nie   pokażę, bo mnie tu żywcem zjedzą, Od dzisiaj tylko   mieszkanka do wynajęcia.:)).
Magnolia88

Autor: Magnolia88
Data: 2016-08-17 21:09:11
Violinku bardzo miłym gościem byłaś w naszej   Małej Toskanii. Pozdrawiam cieplutko
estiflore

Autor: estiflore
Data: 2016-08-10 20:45:13
Nikt mi tu nie wierzy.... ale te kwiaty naprawdę   są przyjemne w odbiorze - pozytywne, optymistyczne i   przyjemne w kolorze. I ładnie się wygląda na ich tle:)).   O co z wiekiem coraz trudniej niestety. Dobranoc.
estiflore

Autor: estiflore
Data: 2016-08-10 20:24:05
Tak, tak.... jestem królową w swojej łazience:)).
Z czarną maską na twarzy:)).
szefowa5

Autor: szefowa5
Data: 2016-08-03 21:15:52
Dziękuje, bardzo mi miło.
dobromira

Autor: dobromira
Data: 2016-08-02 20:20:18
a co tu krytykować , masz rękę do kwiatów , pokój   z biblioteką to wyjście na taras , dodatkowe pokoje   , łazienka- wszystko cacy - nie ma się do   czego przyczepić....ja wiem ile wszystko kosztuje i nie mam   tu na myśli tylko kasy - przede wszystkim robota , czas -   wiele by się chciało inaczej , lepiej - ale ludzie ! nie   dajmy się zwariować .....
dobromira

Autor: dobromira
Data: 2016-08-02 18:48:26
hehehe kochana , ja i kolor? ale dla Ciebie zrobie   wyjątek , za jakiś czas cos w kolorze się pojawi - znów   musisz sie uzbroić w cierpliwość - buziam
dobromira

Autor: dobromira
Data: 2016-08-02 12:44:31
Violciu jak ja lubie jak Ty do mnie piszesz pół   metra ....buziole z roboty zasyłam ;)
edi77

Autor: edi77
Data: 2016-07-19 08:58:05
Violinku, bardzo dziękuję za odwiedziny w moim ogródku   i przemiłe słowa :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

Ostatnio komentowane galerie

Zwiń Rozwiń