Aranżacja: Pozostałe

Kuchenne prezentacje

Kuchenne prezentacje

Autor: teri Kategoria: Pozostałe Dodano: 2017-05-03, 17:03

Moja kuchnia...z kompromisu wyszła właśnie taka...zdjęcia niewyraźne troszkę, ale robione telefonem tak przypadkowo...zebrałam dla Was i prezentuję...

Tagi:kuchnia

Dodaj komentarz

Wasze komentarze (15)

CarroLine

ladna kuchnia ,cegla super........

stokrotka74

Ładnie u Ciebie :)

tessa163

Świetna kuchnia :) Przestrzenna :) Piękne fronty i blaty :) Mnie brakowałoby tylko większego stołu :) Pozdrawiam serdecznie :)

hehe

Dla mnie bardzo na tak. Jasno i przestronnie, a jednak nie nudno, bo kolor w dodatkach się pojawił

KINIA73

Teri nie przeszkadza, że gdzie indziej nie masz żadnych firan czy rolet:) Kuchnia nawet jak jest tylko aneksem to ma swój odrębny charakter.Ffajnie skomponowana roleta rzymska z dobrej tkaniny półprzezroczystej takiej podobnej do lnu czy surówki tylko dużo cieńszej i luźniej tkanej dałaby fajny efekt zwłaszcza przy kafelkach miedzy szafkami i cegiełce którą masz w kuchni a która narzuca mimo całej nowoczesności w samych meblachpewną konsekwencję . Myslę że nie przyciemni Ci ona kuchni tymbardziej jeśli zrezygnujesz jeszcze z tych rolet co masz teraz. Jeszcze bardziej by ociepliła wizerunek... no chyba że właśnie zależy Ci na takiej eleganckiej surowości:)

KINIA73

kuchnia piękna ale ja jednak dałabym jakieś rolety materiałowe na okno

miaudomek

Zachwyciły mnie fronty, jeszcze takich nie widziałam :) jeśli kompromis był między stylem nowoczesnym, a bardziej klasycznym to uważam, że są idealne. Bardzo ładna kuchnia, fajnie że to nie aneks. Jak ją urządzisz do końca, to będzie miodzio.

summertime

Jest bardzo ladnie zaprojektowana kuchnia. Moze rzeczywiscie warto zainwestowac w wyspe, lub w stol wysokosci blatu z taboretami jeeli brakuje blatow. U mnie tez malo dlatego z takim pomyslem wychodze. Podoba mi sie. Jezeli mialabym cos dodac to moze tylko jakis plakat zamiast zegaru. Mniejszy zegar na scianie z oknem, i moze jakies plaskorzezby czy cos na scianie z oknem, ale tez nie jestem pewna bo zdjecie nie oddaje rzeczywistosci czasem. W ogole wole troszke wieksze dekoracje jezlei juz ma cos byc albo zgrupowane. Ale nie czepiam sie niczego. Jest bardzo ladnie

rudzik76

Bardzo Twoja. Zero zbędnych ozdobników. Może stół zmieściłby się na środku? A może wyspa? Nie umiem ocenić wielkości, wygląda na dużą, ale może faktycznie tylko tak wygląda.

Kaacee

Kuchnia kolorystycznie wyważona, przestronna i ciepła; przydałby się rzeczywiście ładny stół i krzesła, no i oczywiście obraz:)) Ja też lubię remonty, szkoda, że nikt z domowników nie podziela moich upodobań..

bonibuca

Generalnie kuchnia bardzo ładna,choć rzeczywiście ściana z cegiełki trochę stanowi dysonans w stosunku do całej reszty. Półeczka wygląda tymczasowo. Dobrze że lubisz remonty- dopracujesz sobie tak by było dobrze. Przewieś zegar nad stół- nad kaloryferem słabo widoczny choć duży.

teri

wydaje się, że w kuchni jest wiele miejsca...nic mylnego...przez kaloryfer nie został wykorzystany jeden kąt...brakuje blatu...od razu trzeba było przenieś kaloryfer...ale i tak przeniosę, przesunę drzwi i dam większy stół...i tak lubię remonty...tylko kasy brak...

Sonika

Witaj Teri,kuchnię masz przestronną,ale miejsca przy stole niewiele.Ja bym się raczej pozbyła tej witrynki z prawej strony i wykorzystała ten kąt na porządny,okrągły stół z krzesłami.Półeczki też bym się kurczowo nie trzymała,pomysł Krysi z zegarem fajny,byłby jeszcze widoczny z przylegających pomieszczeń.Masz tyle szafek,które pomieszczą drobiazgi stojące na niej:)

teri

ściana z cegłą miała mieć charakter jedynie ozdobny...nawet stół nie jest docelowy, bo koniecznie chcę drewniany, może okrągły...ale musze przesunąć drzwi, bo to jedynie na zdjęciach wychodzi tak przestronnie...w rzeczywistości tylko trzy osoby tam usiądą...dobrze i tyle...koniecznie chciałam stół w kuchni...

teri

półeczki tam nie będzie...raczej pójdzie bliżej pieca...chociaż czasami się przydaje...ale ciągle jest na niej bałagan...

Ostatnio ocenili

Informacja

Nie możesz dodać oceny do tej treści. To okno zamknie się automatycznie za 3 sekundy.

Informacja

Nie możesz dodać komentarza do tej treści. To okno zamknie się automatycznie za 3 sekundy.

Edytuj komentarz

Usuń komentarz

Czy na pewno chcesz usunąć komentarz do aranżacji "Kuchenne prezentacje"? Tej operacji nie można cofnąć.

Wyślij mailem

Zgłoś nadużycie

Informacja

To okno zamknie się automatycznie za 3 sekundy.

Informacja

Informacja

Informacja

Nie możesz jako pierwszy wysłać wiadomości do użytkownika. To okno zamknie się automatycznie za 3 sekundy.

Usuń aranżację

Czy na pewno chcesz usunąć aranżację "Kuchenne prezentacje"? Tej operacji nie można cofnąć.
REKLAMA

Wyłącz to powiadomienie

Nie będziesz już więcej otrzymywać powiadomień do tego zdarzenia.
Państwa przeglądarka jest nieaktualna. Aby zapewnić większe bezpieczeństwo, wygodę i komfort użytkowania w tej witrynie, proszę zaktualizować swoją przeglądarkę.
Polub nas, aby otrzymywać niezliczone pomysły wprost na swoją tablicę!

Edycja zdjęcia

Obróć

Informacja

Zaloguj się

Newsletter

Zapisz się do newslettera, aby otrzymywać najciekawsze artykuły oraz inspiracje z serwisu Deccoria.pl

Powiadomienia

Informacja

Nie możesz wykonać tej akcji. To okno zamknie się automatycznie za 3 sekundy.