Dodaj komentarz

Wasze komentarze (98)

nowa_A

Oooo, dziękuję bardzo, będę wdzięczna i być może to ostudzi moje obawy:-D. Dla nas klima to jeszcze sporo czekania, ale będzie choćby się "waliło i paliło". Upał w mieście jest nieznośny. Trzymam kciuki, mocno. Na pewno trochę sprzątania potem będzie, ale jaki komfort . Trochę zazdroszczę, ale z uśmiechem:-DDD Ps. Czy urządzenie ma funkcję dogrzewania w zimie czy akurat tego nie potrzebujesz? My nie mieliśmy takich pragnień, ale teraz kiedy mama przebywa u nas coraz dłużej chyba powinniśmy o to zadbać. My nie marzniemy, ona czasem tak.

basia_p

woow miło mi i ciesze sie :) i dzialamy razem dalej :) ja jeszcze nie skonczylam jednego ( galerii ) a juz samo sie dzieje wlasciwie zmiany w przedpokoju beda:) moze do swiat sie ogarne z tym wszystkim zeby to juz bylo tak jak nalezy skonczone wyprostowane ulozone :)

REKLAMA
basia_p

sprobuje Krysiu tak cyknac w wolnej chwili jak juz ta sciane bardziej ogarne, na razie jeszcze nic nie zmienialam w tej galerii ani obrazkow nie wytarlam ani tego ktory sie obsunal nie poprawilam, bardzo duzo teraz przetworow i spraw roznych ciagle to odkladam i odkladam musi przyjsc ten moment :) chyba z tak na brudno jak jest teraz chcesz zobaczyc to gdzies chyba mam taki troche krzywe koslawe zdjecie :)

basia_p

super Krysiu ! :) trzymam kciuk za powodzenie akcji :) dziekuje za mile slowo!

basia_p

dziekuje Krysiu, miło się gawędziło :) to powodzenia w działaniach i czekam na Ciebie z dzialkowymi nowinkami :)

basia_p

dziekuje Krysiu za mile slowa:) przy okazji wspomne ze dodalam zdjecia z zegarem, moim chyba slabe zdjecia zrobilam albo moze malo fotgeniczny jest ale na zywo jestem nim zachwycona:) jest taki ciemno granatowy zgaszony troszke i te punkty i wskazowki ma z matowego ciemnego tez zgaszonego złotka. a wskazowka sekundowa tak jednostajnie plynie i nie slychac nic ;) oceniam ze bardzo udany zakup, i pasuje mi tez i w sypialni i salonie, wiec bede z nim jeszcze wedorwac:)

basia_p

hihi tak Krysiu bedziemy sie spieszyc powoli i cos nam na pewno dobrego wyjdzie :) jestem bardzo dobrej mysli :) u ciebie moze zrobic na wymiar szafeczke? wybierzesz kolor i rozmiar i bedzie idealnie i z taka funkcja jak ci potrzeba. ja tez pomysle jeszcze co zrobic :) juz dzisiaj caly dzien w wolnych chwilach rozmyslam :) od takich rozmow jak ta z toba zaczynaly sie fajne zmiany u mnie ostatnio jedno zdanie summerka i powstala galeria w sypialni :) a jeszcze jak odkrylam ze 4 lata minely od ostatniego malowania hollu to juz miarka sie przebrala trzeba cos dzialac:D

basia_p

ja tak patrzylam na ta sciane jak czyscilam obrazy ze takie ciemne miejsca pod nimi na tej bordowej scianie, i dzieki tej galerii starej do ktorej teraz zajrzalas widze ze to juz conajmniej 4 lata jak ona jest pomalowana a jakby to bylo wczoraj :DD oj klania mi sie robota w holu :D co do tronesek to tak cos pomierzymy jak bedzie m. zdejmiemy tamte albo przykleje sobie tasmy na scianie zeby to jakos obejrzec zobrazowac sobie, bo u mnie slabo z wyobraznia :D musze sobie to dobrze poukladac:) i coz lekarz powiedzial Ci ? mam nadzieje ze jest poprawa ?

basia_p

miłego dnia Krysiu:) ja tak lubie wczesnie wstac pokrecic sie na spokojnie zrobic sobie cos do pracy do jedzonka, na spokojnie wyszykowac sie :)

Malmar

Napiszę coś więcej o sobie, Krysiu, za jakiś czas. Cieszę się z powrotu do Polski, ale jest jedno ale ... Już się boję tego nadchodzącego lata, wolę umiarkowane temperatury, ale oczywiście w domu łatwiej jest je znieść. I boję się słońca. Całkowicie rozumiem Twoją potrzebę i chęć posiadania działki. Ciesz się towarzystwem syna, bez względu na wszystko. Serdeczności :)

danutta

Krysiu, miło mi , że w całym zawirowaniu znalazłaś czas i dla mnie. Dziękuję. Pozdrawiam.

Malmar

Płytki na parapacie ładnie wyglądają i są trwałe ale uważać trzeba, to prawda. Nie polecam za to takich mebli na balkon, które my mamy. Niedługo wytrzymały, ok. 4 lat i pękają paski. Warto zainwestować w coś bardziej trwałego.

Malmar

Przepraszam, już wiem, chodzi o malowanie drugiego pokoju :)

Malmar

Bardzo podobają mi się zmiany w Twoim mieszkanku, Krysiu. Jest lekko i bardzo czyściutko - podoba mi się biała kuchnia w Twoim wydaniu. Przepraszam, że nie zaglądam tu zbyt często, mam nadzieję, że to się niedługo zmieni. Jakie zmiany planujesz w drugim pokoju? Jaką funkcję do tej pory pełnił ten pokój? Pozdrawiam serdecznie :)

anna0072

To nie musztarda tylko jasny dąb - aparat przekłamał. A zasłony taki brąz/terakota?

rudzik76

Stół wyszedł dizajnersko :) Lampka też świetnie pasuje. W kuchni wersja musztardowa dodała pikanterii. Widzę, że w przeciwieństwie do mnie doskonale wiesz, dokąd zmierzasz...

adzia75

mam jeszcze taką inspirkę https://emako.pl/product-pol-24054-Szklana-plyta-ochronna-CAFE-na-sciane-50-x-60-cm-WENKO.html?utm_source=kelkoopl&utm_medium=cpc&utm_campaign=kelkooclick&utm_term=WENKO+Szklana+p%C5%82yta+ochronna+CAFE+na+%C5%9Bci&from=kelkoopl nie wiem jaki wymiar potrzebujesz ale są różne https://allegro.pl/oferta/panel-kuchenny-szklany-miedzy-meble-60x50-fmk060-7121563813

adzia75

ha! nie masz za co dziękować Krysiu,jak tylko mam czas to lubię tu zaglądać i pogadać sobie :) to ja czekam na ta przyciemnioną deseczkę ,zobaczymy co wymodziłaś :)

adzia75

ten panel to na pewno praktyczna rzecz ,tylko motyw jakiś musiałby być fajnie wpasowany w klimat Twojej kuchni,albo po prostu bez motywu ,tylko kolor jakiś :)

adzia75

Krysiu,zegar bardzo ładny ,jak trafię na coś mniejszego w necie to dam Ci znać :) co do tv ,to nie namawiam na następny hihihi ,tylko zamianę miescami ,wiesz ten z pomiędzy książek w miejsce obrazu ,ale nie nalegam ,bo każdy ma swoje ulubione miejsca do przesiadywania i wiesz gdzie jest najwygodniej :) Pralka w kuchni ,to dla mnie nie pierwszyzna ,tez kiedyś miałam w innym mieszkaniu :) natomiast namawiam na zmianę tego doprowadzenia wody ,myslę że obyło by się bez kucia ,tylko poprowadzeniu rurek .teraz są różne możliwości i rurki gięte różnego rodzaju ,z tyłu za szafką /w szafce po prostu :)spytałabym hydraulika w Waszej spółdzielni ,jesli takową macie .u nas pan ze spółdzielni za mała opłata robi takie przeróbki ,u mojej mamy też w łazience robił .Warto spytac czy jest to możliwe ;) Balkonowe plany mam i ja .w tym roku robili remontowe poprawki i skuli mi moje dotychczasowe płytki na balkonie ,na wiosnę mam zamiar coś wybrac i połozyć nowe ,pomalowali mi barierki ,nie mam też na razie żadnej osłony ,a nie lubię takiego całkiem gołego balkonu ,nie mam pomysłu na osłonę ,kombinuje na razie co i jak ma być :) miłego czwartku !

Ostatnio ocenili

Informacja

Nie możesz dodać oceny do tej treści. To okno zamknie się automatycznie za 3 sekundy.

Informacja

Nie możesz dodać komentarza do tej treści. To okno zamknie się automatycznie za 3 sekundy.

Edytuj komentarz

Usuń komentarz

Czy na pewno chcesz usunąć komentarz do aranżacji "Moje zmiany"? Tej operacji nie można cofnąć.

Wyślij mailem

Zgłoś nadużycie

Informacja

To okno zamknie się automatycznie za 3 sekundy.

Informacja

Informacja

Informacja

Nie możesz jako pierwszy wysłać wiadomości do użytkownika. To okno zamknie się automatycznie za 3 sekundy.

Usuń aranżację

Czy na pewno chcesz usunąć aranżację "Moje zmiany"? Tej operacji nie można cofnąć.
REKLAMA

Wyłącz to powiadomienie

Nie będziesz już więcej otrzymywać powiadomień do tego zdarzenia.
Państwa przeglądarka jest nieaktualna. Aby zapewnić większe bezpieczeństwo, wygodę i komfort użytkowania w tej witrynie, proszę zaktualizować swoją przeglądarkę.
Polub nas, aby otrzymywać niezliczone pomysły wprost na swoją tablicę!

Edycja zdjęcia

Obróć

Informacja

Zaloguj się

Newsletter

Zapisz się do newslettera, aby otrzymywać najciekawsze artykuły oraz inspiracje z serwisu Deccoria.pl

Powiadomienia

Informacja

Nie możesz wykonać tej akcji. To okno zamknie się automatycznie za 3 sekundy.