Nowości na rynku

Po drugiej stronie lustra

Nikt nie uwalnia potencjału wnętrz łazienkowych tak, jak Antonio Lupi. Urodzony w  1968 roku w Vinci designer, swoją przygodę rozpoczął od projektowania i sprzedawania luster, by następnie skupić się na tworzeniu spektakularnego wyposażenia łazienek. W krótkim czasie, poprzez swoje wyjątkowe i unikalne podejście do projektowania, całkowicie zmienił standardy postrzegania salonu kąpielowego. Teraz wraca do korzeni, prezentując nowość- architektoniczną wizję luster Collage.

REKLAMA

Mimo, że firma Antonio Lupiego odnosiła sukcesy i budowała swoją renomę od 1969, to naprawdę wielki sukces przyszedł dopiero w 1986 roku, wraz z kolekcją łazienkową  Antonio Lupi Bath Collection. Rodzinna firma z włoskim rodowodem, której ofertę znaleźć można w Studio Forma 96, może poszczycić się niestandardowymi, finezyjnymi kolekcjami ceramiki łazienkowej, baterii, luster oraz mebli łazienkowych i systemów do przechowywania. Markę cechuje nie tylko innowacyjne wykorzystanie materiałów i wprowadzanie nowoczesnych technicznych rozwiązań.

Ogromną dbałość przykłada się tu również do wzornictwa, które wychodzi spod ręki wybitnych designerów: Domenico de Palo, Jorge Bibiloni’ego,  Carlo Colombo, Paolo Ulian’a, czy Vevio Tellatin’a. Teraz, z pomocą Luca Giarofalo, Antonio Lupi  skutecznie przełamuje naszą barierę myślenia o lustrze, jako przedmiocie użytkowym i awansuje je do rangi dzieła sztuki.

Lustrzane odbicie

W udanym projekcie łazienki ważna jest oczywiście wanna, umywalka, baterie czy wybór odpowiednich okładzin ściennych… Ale jej aranżację i tak musimy zawsze dopełnić detalami. Często właśnie od nich zależy to, czy wnętrze spełni nasze estetyczne wymagania. Projektowanie funkcjonalnego wyposażenia łazienkowego przez Antonio Lupi zawsze współgra ze znakiem rozpoznawczym marki, czyli inspiracją sztuką i architekturą. Najnowszy projekt - seria luster Collage, poprzez użycie wyrazistych, nawiązujących do architektury motywów graficznych, nadaje łazience własną, klarowną interpretacje. Collage zachwyca pomysłem, precyzją wykonania oraz eleganckimi detalami.

Zatrzymane w czasie

Projekt powstał przy współpracy ze znanym architektem, Luci Garofalo, którego wystawę szkiców architektonicznych mogliśmy podziwiać niedawno w  showroomie Antonio Lupi w Stabbie. Konsekwencją wystawy była chęć dalszej współpracy i przeniesienie wybranych rysunków Garofala na lustrzaną taflę. Podczas stworzenia projektu pokuszono się o zastosowanie techniki kolażu, opierającej się na nakładaniu na siebie poszczególnych fragmentów.

Finalny obraz lustra zrodził się poprzez nałożenie na siebie kilku tafli: pierwszej częściowo lustrzanej, drugiej, z częściowym nadrukiem na przezroczystym tle i warstwy drukowanej grafiką umieszczonej na białym podłożu. Niewielka odległość pomiędzy taflami  tworzy trójwymiarowy efekt, w których ostatnia, architektoniczna warstwa zdaje się definiować unikalny związek z osobą, która się w niej przegląda.

materiał prasowy

Przeczytaj również

REKLAMA
REKLAMA

Dodaj komentarz

REKLAMA

Wasze komentarze (0)

Brak komentarzy

Polecane artykuły

Ostatnio spodobało się

Informacja

Nie możesz dodać komentarza do tej treści. To okno zamknie się automatycznie za 3 sekundy.

Edytuj komentarz

Usuń komentarz

Czy na pewno chcesz usunąć komentarz do artykułu "Po drugiej stronie lustra"? Tej operacji nie można cofnąć.

Wyślij mailem

Informacja

Zgłoś nadużycie

Informacja

To okno zamknie się automatycznie za 3 sekundy.
REKLAMA

Wyłącz to powiadomienie

Nie będziesz już więcej otrzymywać powiadomień do tego zdarzenia.
Państwa przeglądarka jest nieaktualna. Aby zapewnić większe bezpieczeństwo, wygodę i komfort użytkowania w tej witrynie, proszę zaktualizować swoją przeglądarkę.
Polub nas, aby otrzymywać niezliczone pomysły wprost na swoją tablicę!

Edycja zdjęcia

Obróć

Informacja

Zaloguj się

Newsletter

Zapisz się do newslettera, aby otrzymywać najciekawsze artykuły oraz inspiracje z serwisu Deccoria.pl

Powiadomienia

Informacja

Nie możesz wykonać tej akcji. To okno zamknie się automatycznie za 3 sekundy.