Forum

Przepisy prawne - Pozwolenia

Czy z garażu mogę zrobić część mieszkania?

Damiancio1982

Rodzice chcą mi przepisać część domu z garażem przybudowanym do niego, drogą wjazdową i kawałkiem działki. Sprawa wyznaczenia działk i dojazdu do niej jest już w toku i geodeta działa. Chcę się przebić z domu do garażu i zrobić w nim salon, kuchnie i łazienkę. Pozostałe pomieszczenia zostaną "pod dachem rodziców". Rodzice dawniej remontowali cały domek i mają pozwolenie na remont. Czy będą mi potrzebne jakieś dodatkowe pozwolenia? Chcę dodać że przepis na mnie będzie dopiero po zakończeniu remontu.

rydz

Jeżeli chcesz zmienić lokal użytkowy jakim jest garaż w lokal mieszkalny to musisz mieć na to pozwolenie.

Ell

No dokładnie, tym bardziej że przecież tam musi być chociażby bieżąca woda .

milen348

Osobiscie uwazam, ze kwestie tego typu powinienes uzgodnic z geodeta. Nie znam się jakoś dokładnie na tym, ale tego typu zagospodarowanie wydaje się być niezgodne z przepisami lub zasadami bezpieczeństwa. Niech geodeta wyda stosowną opinię, może wykona konkretne wymiary. Gdybyś poszukiwał geodety z okolic Poznania to w Szamotułach działa https://www.geo-projekt.com.pl - niegdyś miałem okazję opierać się na jego profesjonalnych usługach.

melinda

Co do geodety to ja z kolei mam dobrą opinię o firmie pana Andrzeja Kadłubowskiego z Warszawy http://www.kadlubowski.waw.pl/ Bardzo solidna firma, znają się na robocie, fachowo do niej podchodzą, dokumenty dostaliśmy całkiem szybko.

Odpowiedz w temacie

Edytuj wypowiedź

Wstaw zdjęcie

Zgłoś nadużycie

Informacja

To okno zamknie się automatycznie za 3 sekundy.

Usuń post

Czy na pewno chcesz usunąć ten post? Tej operacji nie można cofnąć.
REKLAMA

Wyłącz to powiadomienie

Nie będziesz już więcej otrzymywać powiadomień do tego zdarzenia.
Państwa przeglądarka jest nieaktualna. Aby zapewnić większe bezpieczeństwo, wygodę i komfort użytkowania w tej witrynie, proszę zaktualizować swoją przeglądarkę.