Forum

Rośliny i ogród - Realizacje

PROJEKT OGRODU

Lame

Hej. Jestem studentka architektury krajobrazu,chętnie podejmę się wykonania projektów ogrodów,projektów nawierzchni, aranżacji tarasów i balkonów, oraz małej architektury (altana, ławki, grill itp.). Warszawa, Radom, Kielce, Lublin martyna_ka@vp.pl

tajusta30

Ja chcę zmienić kilka rzeczy w ogrodzie, myślę tu o wycince kilku drzew i budowę małego basenu. Jednak muszę znaleźć jaką firmę która wytnie mi te drzewa, klikając trochę w sieci znalazłam http://www.alpwork.pl i zastanawiam się nad skorzystaniem z ich oferty. Czy do budowy basenu potrzebny jest mi projekt??

olko

Szukając pomysłow na aranżację tarasu znalazłem piękne deski na taras, jednak nie jestem do końca pewnien, czy drewno zdaje egzamin na zewnątrz. Jeśli ktoś mógłby mi doradzić, czy dobrzeby było położyć takie deski, jeśli tak to czy może byc to drewno egzotyczne?

olko

Teraz mogę się Wam pochwalić moim pięknym tarasem, ponieważ dokładnie miesiąc temu został on wykonany. Zdecydowałem się na deski tarasowe Gumitaras. Po pierwsze mają ciekawie wyglądjącą ryflowaną nawierzchnię, po drugie wykonane są z niezwykle trwałego thermojesionu. DLa zainteresowanych podaję adres strony www.solidplus.pl.

green_girl

Drzewo egzotyczne wygląda bardzo ładnie na tarasach,jednak jest to drogi interes.

simanaka

Niestety, nie na moją kieszeń.

kropeczka8

Ja po generalnym remoncie domu mam zamiar zainwestować również w ogród.

kfibak
olko napisał:

Szukając pomysłow na aranżację tarasu znalazłem piękne deski na taras, jednak nie jestem do końca pewnien, czy drewno zdaje egzamin na zewnątrz. Jeśli ktoś mógłby mi doradzić, czy dobrzeby było położyć takie deski, jeśli tak to czy może byc to drewno egzotyczne?