Forum

Wnętrza - Jadalnia

Mały salon - problem z ustawieniem telewizora

mirien

Witam, jestem w trakcie meblowania małego salonu. Mam problem z umieszczeniem telewizora i standardowa szafka nie wchodzi tu w grę. Potrzebuje czegoś oryginalnego, nie zajmującego zbyt dużo miejsca, i aby było dopasowane do wnętrza. Nie znam się kompletnie na tych wszystkich rozwiązaniach, co by było odpowiednie dlatego może Wy macie jakieś pomysły? Dzięki

michalina792

a nie myślałas może o podwieszeniu telewizora??oczywiście jesli to lcd??ja tak mam a tez mam maly pokoik

udekorowana

Nie napisałaś jakiej wielkości jest telewizor i czy jest to LCD czy starsza wersja?

PuppyGirl

Przede wszystkim - nie wiemy, w jakim stylu urządzone jest wnętrze Twojego salonu, więc ciężko coś polecić. Jeśli masz w miarę klasyczny wystrój, to może taki http://multizakupy.pl/Stolik_Anzys_Modern_RTVD_2.html stylizowany na retro będzie pasował? Zresztą zerknij na dział z meblami na mulizakupy.pl, mają spory wybór projektów w różnych stylach.

Futuri

Zgadzam się,tutaj najlepiej byłoby kupić stolik pod tv,zobacz jak szeroki wybór jest w naszym sklepie http://www.futuri.pl/kategoria,23_35,Stoliki_TV.html

midas

Także szukam czegoś do małego salonu. Najchętniej takiej szafki na telewizor, jaka pomieści dużo "skarbów". Mam małe mieszkanie i nie mam gdzie trzymać moich gratów. Brakuje mi w ofertach salonów meblowych czegoś funkcjonalnego. Jak już coś znajdę to koszt około 10tys... Nie ma niczego pośredniego między ikeą a comforty...

Scandiconcept_pl

Koszt 10 tyś zł? To naprawdę bardzo drogo i moim zdaniem można kupić dużo taniej,szukaj w dobrych i sprawdzonych sklepach internetowych,taki stolik pod tv można też zamówić u stolarza i nie wyjdzie drogo. Pozdrawiam www.Scandiconcept.pl

MagiaOrientu

Ogólnie rzecz biorąc takie stoliki pod TV nie są bardzo drogie. A najlepszym rozwiązaniem w przypadku małego salonu było by powieszenie TV na ścianie.

Anna565