Wypowiedzi (10)

DesignStation
Proszę o radę lub propozycję!

wita, serdecznie . bardzo dzikuje za ulatwienie sprawy juz wiem co do czego... moja wizja zagospodarowania tego koncika to zdjecie nr 1 zabudowac calkiem kalorywer plyta pod kolor podlogi albo czysta biel w poziomie wstawic profil aluminiowy z mozliwoscia wieszania polek , plyt cd, polki napilota do tv bo domyslam sie skoro jest fotel albo tapczan to pewnie jest tez gdzies tam tv itp podobne poleczki.... chce dodac ze panel ma byc zabudowany do podlogi na wysokosc kaloryfera z mozliwoscia otwierania blatu gornego (to znaczy beda zawaisy ) aluminium starac sie umiescis co ok 20 cm tak zeby listy pionowe optycznie nam podniosly troszke pokoik bo widze ze jest bardzo nisko na tej scianie, jesli dodac cos nad kaloryferem to widze tez polki w kolorze panela a jesli troszke zaszalec to kolor aluminium bedzie super jest gniazdko widze wiec jesli jeszcze troszke zainwestujemy beda w polkach fajne swiatelk (moga dawac inny ciekawy kolor swiatla mam na mysli jasny niebieski czy cuś :) widze na poleczkach zdjecia albo cos co bedzie czesto widoczne np pamiati z wycieczek ksiazki itp.... a jesli chodzi o polki to trosze asymetri bedzie super... jesli chodzi o pierwsze zdjecie to tyle jeszcze jedno mam u siebie na galeri takie aluminium w panelu- jest to przedpokuj ale cos takiego widze na tej pani scianie jesli sa pytania zapraszam na maila a co do 2 zdjecia hmmm nio to dla leworecznych bedzie raj.... tez zabudowac kaloryfer pamietac tylko zeby wnetrze bylo oklejone cienka warstwa materialem izolujacym co bedzie dawalo cieplo a nie bedzie sie nagrzewac plyta tez podnosimy optycznie ten koncik cos w poziomie wstawiamy w panel nad kaloryferkiem buteleczki z winem i szklaneczki do wina a jesli nie to moze pomyslmy nad poleczka dodatkowa na np mikrofale, ekspres do kawy mala beczke z piwem itp domyslam sie ze to zdjecie jest zrobione w kuchni jesli cos z pomyslow sie podoba prosze o kontakt na maila bedziemy dalej myslec uwzglednimy co moze tam byc a co nie pozdraiwm

Napisz wiadomość

Do: DesignStation

Informacja

Informacja

Nie możesz jako pierwszy wysłać wiadomości do użytkownika. To okno zamknie się automatycznie za 3 sekundy.

Ostatnio spodobało się

Informacja

Nie możesz dodać oceny do tej treści. To okno zamknie się automatycznie za 3 sekundy.

Wyślij mailem

Informacja

Zgłoś nadużycie

Informacja

To okno zamknie się automatycznie za 3 sekundy.

Usuń profil

Czy na pewno chcesz usunąć profil DesignStation? Tej operacji nie można cofnąć.
REKLAMA

Wyłącz to powiadomienie

Nie będziesz już więcej otrzymywać powiadomień do tego zdarzenia.
Państwa przeglądarka jest nieaktualna. Aby zapewnić większe bezpieczeństwo, wygodę i komfort użytkowania w tej witrynie, proszę zaktualizować swoją przeglądarkę.
Polub nas, aby otrzymywać niezliczone pomysły wprost na swoją tablicę!

Edycja zdjęcia

Obróć

Informacja

Zaloguj się

Newsletter

Zapisz się do newslettera, aby otrzymywać najciekawsze artykuły oraz inspiracje z serwisu Deccoria.pl

Powiadomienia

Informacja

Nie możesz wykonać tej akcji. To okno zamknie się automatycznie za 3 sekundy.