Aranżacje (5)

Inspiracje (0)

Brak inspiracji

Filmy (0)

Brak filmów

Dodaj komentarz

Wasze komentarze (29)

Asinta

Patrzysz w górę - pierwsza gwiazda zabłysła na niebie, Myślisz - Jaka piękna? - Ona zabłysła dla Ciebie. Idą święta - Święta Bożego Narodzenia, Rodzą miłość, nadzieję, budzą wspomnienia. Idzie wielkimi krokami rok 2011, nowy... W zadumie pewnie myślisz - Będzie wyjątkowy. Jest niewątpliwie okazja by złożyć życzenia, Aby przyniósł On zdrowie,uśmiech i spełnione pragnienia!!! Wesołych Świąt życzy ASINTA :)

aga1125

Fajnie u Ciebie:)

dolores45

zgadzam się :) nie krytykuj:) dorota

Pinda

Nik007 Ty tez wybierz sie w swiat to przybedzie Ci tolerancji i moze sie czegos nauczysz.Indie to piekny malowniczy kraj,pelen kontrastow i ciekawych obyczajow. Piekna galeria,mozna z niej zaczerpnac wiele inspiracji.Jesli chodzi i twoje chaty to niczego bym sie tu nie nauczyla.

Aldi

bardzo dziekuję za komentarz i oczywiscie odwiedziny.pozdrawiam serdecznie

M1603

masz rację każdy mieszka jak lubi, ja wcale nie uważam ,że u ciebie jest źle, brzydko itd....bo wiele rzeczy mi się podobało :) najważniejsze, że czujemy sie dobrze w swoich wnetrzach i tego się trzymajmy...pzdr ciepło

AgaQ

nie krytykuję wszystkiego, napisałam co jest dobre a co nie. Każdy wystawia pod ocenę to na co ma ochotę, jeden prace wykończeniowe jakie wykonuje, inny to co zrobi na szydełku, inny architekturę inny wnetrza.... ja mam ochote pokazywać detale i mój sposób fotografowania przedmiotów i decyduje to akurat a nie co innego wystawiać na ocenę. Ty wystawiasz swoje mieszkanie wiec przyjmij te oceny, które nie zawsze sa pochlebne. Poza tym jeśli uważasz, że to portal żeby sie czymś "chwalić" to cos Ci się pomyliło.. pozdrawiam:)

Nikusia91

Piękne mieszkanko:) Pozdrawiam:)

Aikaterina

Niech spadające gwiazdki śniegu, jak spełniające się życzenia. Rozświetlą cały Nowy rok, w dniu Bożego Narodzenia.

Aikaterina

Podoba mi się u Ciebie, a taras po prostu nieziemski :) Pozdrawiam!

Bejka

Życzę zdrowych i radosnych Świąt Bożego Narodzenia:) Pozdrawiam serdecznie:)))

magosinek

Wesołych Świąt! Bez zmartwień,z barszczem, z grzybami, z karpiem. Z gościem, co niesie szczęście! Czeka nań przecież miejsce. Wesołych Świąt! A w Święta, niech się snuje kolęda. I gałązki świerkowe niech Wam pachną na zdrowie. Wesołych Świąt! A z Gwiazdką, pod świeczek łuną jasną Życzcie Tobie - najwięcej: zwykłego, ludzkiego szczęścia... Niech magiczna noc Wigilijnego Wieczoru przyniesie spokój i radość. Niech każda chwila Świąt Bożego Narodzenia żyje własnym pięknem, a Nowy Rok obdaruje pomyślnością i szczęściem. Najpiękniejszych Świąt Bożego Narodzenia oraz samych szczęśliwych dni w nadchodzącym Nowym 2008 Roku

Andzia25

aaaaaaaaaaa musze przyznac ,że masz świetny gust-styl..........

Andzia25

Witam dziekuje za komentarz mi takze podoba sie pana mieszkanie,a mianowicie salon oraz kuchnia to moje kolorki i chyba sie pan nie obrazi jak sobie kupie takie same drzwi wewnetrzne sa super.Zycze Wesołych Świąt oraz szczesliwego NOWEGO 2008.

nanja

Dziękuję:) Ja niestety jak to szewc, bez butów chodzę. Wszytkie obrazki oprócz Mehoffera poszły w dobre ręce:) ale jakby co polecam się to cos zmaluję nowego:) pozdrawiam!

anabela

Dzięki za odpowiedź. Widać, że nie gotujesz :)) Wyobraź sobie lub spróbuj ugotować ziemniaki lub makaron i je odcedzić. Z dwu-trzylatkiem pod nogami może być naprawdę niebezpiecznie. Dlatego uważam, że Twoje mieszkanie jest naprawdę wspaniałe ale tylko dla dorosłych:)))

agafut77

Myślę, że to nie tajemnica:-) Pokrzywna woj. opolskie, dużo agroturystyki i ośrodków jak chcesz pooddychać świeżym powietrzem pozdrawiam...

magosinek

Trzecie od końca zdjęcie (nowo dodane) pokazuje więcej. Dzisiaj już nie mam na to czasu, ale obiecuję dodać "panoramę".

RenataKoper

przypomniala mi sie tez www/szabloneria.pl, flora 144,to chyba najprostsza sprawa na sciane zamiast strzały

spil

Hej Niko, ciesze sie ze Ci sie podoba moja lazienka...tak wymyslilem ja sam..chociaz sciana juz taka byla jak sie wprowadzilem...juz jak pislaem wczesniej, byla tam kiedys kuchnia, pozniej poprzedni lokator przerobil to pomieszczenie na pokoj, z ladna oryginalna ceglana sciana...ja chcialem miec duza lazienke, wiec postanowilem, ze zostanie zrobiona w tym pomieszczeniu....pomyslalem rowniez, ze zaoszczedze na kafelkach, poniewaz sciana jest juz sama w sobie kafelkami...oczywiscie ze nie bylo nic do konca ustalone co i jak, poprostu w czasie roboty pomysly same przychodzily...wiadomo tez, ze dobre zagraniczne miesieczniki z projektami mieszkan podsunely mnustwo pomyslow:-))) Musze przyznac, ze Ty rowniez masz bardzo ladne mieszkanko....najbardziej zazdoszcze tarasu!!! heheh czy to Szczecin?? Pozdraiwiam serdecznie spil

Napisz wiadomość

Do: nik007

Informacja

Informacja

Nie możesz jako pierwszy wysłać wiadomości do użytkownika. To okno zamknie się automatycznie za 3 sekundy.

Ostatnio spodobało się

Informacja

Nie możesz dodać oceny do tej treści. To okno zamknie się automatycznie za 3 sekundy.

Informacja

Nie możesz dodać komentarza do tej treści. To okno zamknie się automatycznie za 3 sekundy.

Edytuj komentarz

Usuń komentarz

Czy na pewno chcesz usunąć komentarz do profilu "nik007"? Tej operacji nie można cofnąć.

Wyślij mailem

Informacja

Zgłoś nadużycie

Informacja

To okno zamknie się automatycznie za 3 sekundy.

Usuń profil

Czy na pewno chcesz usunąć profil nik007? Tej operacji nie można cofnąć.
REKLAMA

Wyłącz to powiadomienie

Nie będziesz już więcej otrzymywać powiadomień do tego zdarzenia.
Państwa przeglądarka jest nieaktualna. Aby zapewnić większe bezpieczeństwo, wygodę i komfort użytkowania w tej witrynie, proszę zaktualizować swoją przeglądarkę.
Polub nas, aby otrzymywać niezliczone pomysły wprost na swoją tablicę!

Edycja zdjęcia

Obróć

Informacja

Zaloguj się

Newsletter

Zapisz się do newslettera, aby otrzymywać najciekawsze artykuły oraz inspiracje z serwisu Deccoria.pl

Powiadomienia

Informacja

Nie możesz wykonać tej akcji. To okno zamknie się automatycznie za 3 sekundy.