przemaq80

Opis

Po dłuższej przerwie wróciłem ,w końcu udało mi się zmienić duży pokój , niestety tanim kosztem , a nawet bardzo tanim. Wiem że jest bardzo ekscentryczny i nie każdemu przypadnie do gustu ale Nam się podoba i dobrze się czujemy jest fajny klimat. Na zdjęciach nie da się tego pokazać ale na żywo wygląda o wiele lepiej !!! niestety zdjęcia są robione telefonem ale na żywo o wiele lepiej to wygląda, w dziurze zawiśnie telewizor....

Aranżacje (5)

Inspiracje (0)

Brak inspiracji

Filmy (0)

Brak filmów

Dodaj komentarz

Wasze komentarze (22)

lezak

bardzo fajnie sobie mieszkasz

JouJou

Witam. Pozwoliłam sobie na obszerniejszy komentarz pod rzutem kuchni i jadalni. A i proszę o namiar na biuro, którego załączyłeś realizacjie kuchni (trafiłeś w mój gust). plossse :-))

smoku70

Dziękuję za odwiedziny :)) Moja Luba koniecznie coś chciała na te drzwi, bo wyglądały dosyć surowo. Zdecydowaliśmy się na naklejki i nawet nam się spodobały...jak się znudzą, zawsze można je odkleić :))

volly

dzięki za wizytę :) wypatrzyłem ją przypadkiem ,ale jestem bardzo zadowolony , choć co niektórzy nabijali się ,że wygląda jak bidet :P hehe

KasiaiKrzysio

Dziękujemy za odwiedzinki i odpowiedź. My kupiliśmy już wannę asymetryczną, więc nie wiem jak to w takim przypadku bywa z takimi parawanami - może kiedyś pomyślimy (na razie mamy dość prysznica i marzymy tylko o długim wylegiwaniu się:). Jeśli chodzi o nasze nowe-stare drzwi to rzeczywiście wstawiliśmy szyby mleczne. Pozdrawiamy cieplutko :)

milla0980

dzięki za uwagi, pozdrawiam :)

ewelina4114

Ooooo dzięki,wszystkie podłogi sa ładne....warunek że musi pasowac,hm...wolalabym jednak nie zakladać ciemnej podłogi...pozdrawiam i czekam

ewelina4114

Dziękuję za odwiedzinki,mógłbys mi podpowiedziec jaka według Ciebie pasowałaby podłoga bo chcę zmienić ale nie mam pomysła...pozdrawiam

101diablica

hejka :) meble nie mają nawet roku więc nie będe ich wymieniać tym bardziej, że mi sie podobają :) dzięki za odwiedzinki i komentarz

Baby_1978

Dziekuję za odwiedzinki i miły komentarz. Pozdrawiam;-)

makum

Ale chyba nie medytujesz w pozycji lotosu? :D :)))) Serdecznie pozdrawiam i życzę powodzenia w dalszym dekorowaniu.

esska

Może rzeczywiście mam wrazenie, że łazienka przytłaczająca, przez fakt, że zdjęcia nie zawsze oddają całość wnętrza - kafle takie "poważne" do sufitu i ta surowość wnętrza (co jednak mi się podoba). Ale skoro w realu wygląda to inaczej, to nic tylko pogratulować takiej "wypasionej" ;) łazienki!

stelka

Witam .dzięki za odwiedzinki :)

ATINA

Wtam na deccorii. Ze względu na brak wykończenia górnych szafek (brakuje kuchenki mikrofalowej, okapu, puste półki) nie robiłam zdjęć, bo nie ma co oglądać. Z pewnością dodam więcej fotek, gdy kuchnia będzie skończona. Dziękuje za zainteresowanie i pozdrawiam.

12ewa34

Grunt, że ładnie i przyjemnie :)

dikande

Korzystaj więc z uroków minimalizmu;) Póki nie wprowadzi się do Ciebie pani, która zawali Ci chatę drobiazgami;) No i się skończy....;)

dikande

To chyba dobrze, że męska wyszła ;))) Tylko kobiety mają pociąg do bibelotów, które rewelacyjnie zbierają kurz;)) Pozdrawiam!

12ewa34

Bardzo dziękuję za rady :) a łazienka bardzo fajna, taka z pomysłem :) choć jak dla mnie troszeczkę za ciemna :) ale jest ładnie :)

wandziocha

Bardzo dobrze Cię rozumiem co do zakochania się od pierwszego razu bo ja meblując czy remontując mieszkanie bardzo często zdarzało mi się pomyśleć że właśnie to jest stworzone do mojego mieszkania, a teraz jestem na etapie remontu łazienki więc pewnie wkrótce zobaczysz efekty.Pozdrówki.

magda13

:) no tak racja, praktyczność na pierwszym miejscu powinna być :)) Pozdrawiam :)

Napisz wiadomość

Do: przemaq80

Informacja

Informacja

Nie możesz jako pierwszy wysłać wiadomości do użytkownika. To okno zamknie się automatycznie za 3 sekundy.

Ostatnio spodobało się

Informacja

Nie możesz dodać oceny do tej treści. To okno zamknie się automatycznie za 3 sekundy.

Informacja

Nie możesz dodać komentarza do tej treści. To okno zamknie się automatycznie za 3 sekundy.

Edytuj komentarz

Usuń komentarz

Czy na pewno chcesz usunąć komentarz do profilu "przemaq80"? Tej operacji nie można cofnąć.

Wyślij mailem

Informacja

Zgłoś nadużycie

Informacja

To okno zamknie się automatycznie za 3 sekundy.

Usuń profil

Czy na pewno chcesz usunąć profil przemaq80? Tej operacji nie można cofnąć.
REKLAMA

Wyłącz to powiadomienie

Nie będziesz już więcej otrzymywać powiadomień do tego zdarzenia.
Państwa przeglądarka jest nieaktualna. Aby zapewnić większe bezpieczeństwo, wygodę i komfort użytkowania w tej witrynie, proszę zaktualizować swoją przeglądarkę.
Polub nas, aby otrzymywać niezliczone pomysły wprost na swoją tablicę!

Edycja zdjęcia

Obróć

Informacja

Zaloguj się

Newsletter

Zapisz się do newslettera, aby otrzymywać najciekawsze artykuły oraz inspiracje z serwisu Deccoria.pl

Powiadomienia

Informacja

Nie możesz wykonać tej akcji. To okno zamknie się automatycznie za 3 sekundy.