Aranżacje (54)

Inspiracje (0)

Brak inspiracji

Filmy (0)

Brak filmów

Dodaj komentarz

Wasze komentarze (39)

beata7700

Ślicznie dziękuję za wizytę a podłoga to panele dąb bielony bergen ,są bardzo dobrej jakości i cennowo też:)pozdrawiam gorąco:)

es001

Podoba mi się u Ciebie

szlemka

kurcze szkoda, bo szukam takich, ktore przypominają strukturą drewno ale żeby można było bez fugi kłaść

tessa10

tak,przypominaja drewno,ale calkiem bezfugowo-sie nie da

szlemka

hej:) czy te płytki alaska przypominają strukturą drewno czy tylko mi się wydaje?można je kłaść bezfugowo?

ewelina55

Pozdrawiam Tesso....;)

eMSa

Cześć, dzięki za odwiedziny, jak widzisz zrobiłam lampkę ( a nawet dwie, bo jedną do sypialni)) tak jak kiedyś proponowałaś, z opóźnieniem, ale co tam, koraliki doszyję na pewno, bo też tak myślałam, ale na firanie w sypialni, która ciągle jeszcze czeka na swoje 5 minut, brak frontów nadal straszy, ale zawsze pojawiaja się wydatki na inne ważniejsze rzeczy... i tak sie kręci:))) Pozdrawiam. Aha, dzisiaj pojeżdżę z meblami, dywan już leżał w drugą stronę, ale jest ciut długi i wygląda niezbyt teges.

ViolkaB

Witam mam duży problem z dobraniem koloru na ściany do łazienki. Nic nam tam nie pasuje do białych kaflina ścianie i brązowych na podłodze. Bardzo prosze o podpowiedz. Pozdrawiam

Pinda

Tesso dziekuje za porade,moze masz racje,ze szystkiego jest tu pelno,ale ja czuje sie tu dobrze .Moja chata to moje miejsce pracy wypoczynku i tak jest dla mnie funkcjonalnie.Moje mieszkanie to ja,to moje wnatrze i ma reprezentowac mnie.W sypialni mam bardziej minimalistycznie i bez czerwieni,co mozesz zobaczyc w starszych galeriach.Pozdrawiam

eMSa

Pamiętam:))

eMSa

Witaj pani projektant, właśnie dosłownie przed chwilą zamówiłam narzutę (dopływ gotówki po wakacyjnych wojażach, he, he), więc powoli sie kulam, pozdrawiam!!!

oociszaoo

Dziękuje za odwiedziny i porady.. Cenne!!! :) Pzdr

PoGo

Gdzie proponujesz ten biały fotel?? Przy toaletce?

eMSa

No koleżanko podoba mi się "twoja" nie twoja kuchnia:)

Arcadia13

Witam ponownie i goraco zapraszam do mojej kuchni..licze na jakies ciekawe pomysly na "upiekszenie" mojego kacika jadalnego. :-)

Arcadia13

Witam ponownie! Dzieki za Twoje odwiedzinki i dobre rady..wiecej odpisalam Ci w mojej galerii pod zdjeciami. Buziaczki i milego dnia. :-)

Arcadia13

Witam i serdecznie zapraszam do mojej nowej galerii...tym razem przedstawiam moja nowa sypialnie i czekam na ciekawe pomysly. Cieplutko pozdrawiam.

AsiaQ

Dzięki za odwiedziny :) Oczywiście, że na półce kosmetyki dziecka będą w koszyku :) Pozdrawiam

karola110280

DZIEKUJE za odwiedziny, milo mi ze podobaja Ci sie moje tulipany ;) Pozdrawiam.

gabrielcia

Salonik jest w galerii ten żółty...!!!!!!!Pozdrawiam cieplutko

Napisz wiadomość

Do: tessa10

Informacja

Informacja

Nie możesz jako pierwszy wysłać wiadomości do użytkownika. To okno zamknie się automatycznie za 3 sekundy.

Ostatnio spodobało się

Informacja

Nie możesz dodać oceny do tej treści. To okno zamknie się automatycznie za 3 sekundy.

Informacja

Nie możesz dodać komentarza do tej treści. To okno zamknie się automatycznie za 3 sekundy.

Edytuj komentarz

Usuń komentarz

Czy na pewno chcesz usunąć komentarz do profilu "tessa10"? Tej operacji nie można cofnąć.

Wyślij mailem

Informacja

Zgłoś nadużycie

Informacja

To okno zamknie się automatycznie za 3 sekundy.

Usuń profil

Czy na pewno chcesz usunąć profil tessa10? Tej operacji nie można cofnąć.
REKLAMA

Wyłącz to powiadomienie

Nie będziesz już więcej otrzymywać powiadomień do tego zdarzenia.
Państwa przeglądarka jest nieaktualna. Aby zapewnić większe bezpieczeństwo, wygodę i komfort użytkowania w tej witrynie, proszę zaktualizować swoją przeglądarkę.
Polub nas, aby otrzymywać niezliczone pomysły wprost na swoją tablicę!

Edycja zdjęcia

Obróć

Informacja

Zaloguj się

Newsletter

Zapisz się do newslettera, aby otrzymywać najciekawsze artykuły oraz inspiracje z serwisu Deccoria.pl

Powiadomienia

Informacja

Nie możesz wykonać tej akcji. To okno zamknie się automatycznie za 3 sekundy.