Aranżacje (7)

Inspiracje (0)

Brak inspiracji

Filmy (0)

Brak filmów

Dodaj komentarz

Wasze komentarze (35)

Kasiulek1974

o i znów to samo przepychanki słowne :)) haha po raz któryś to widzę brak słów :( miłej niedzieli przekuki :))

travolta

A zauwazylas na ktore komentarze odpowiadalam? Na typowo hamskie a inne rady przyjmuje z pokora rady a nie obrzucanie blotem!!!!! Dna ti siegaja tutaj deccorianki ktore wchodza i z jadem komentuja niektore galerie zamiast poradzic. Forum to zaczyna bycbazarem zlosliwych przekupek. Zakonczam to. Dziekuje

REKLAMA
violinek

Oczekujesz porad -usuwasz galerie z poradami , sluchasz uwaznie - odpowiadajac inwektywami w stosunku do wyrazajacych swoja opinie , a tyle osob sluzylo ci dobra rada ..no cuz ..poziom dyskusji siegnal dna ..charakteru nie zamalujemy , nie przeniesiemy na druga sciane ...odmeldowuje sie

travolta

NIektore deccorianki sa smieszne nikt nie oczekuje pochwal ale porad . A wyzywanie kogos i obrazanie nazywasz konstruktywna opinia???? Chyba nie. Zawsze mozna cos zrobic lepiej porad slucha sie uwaznie ale to co wyprawiaja niektore z was to jest zalosne. Wylewanie swoich frustracji na kims. Niektore maja powazny problem ze soba i lecza swoje kompleksy czyims kosztem. Dziekuje wszystkim za uwagi i komentarze te sensowne i a pozostali niech lepiej wylewaja swoje zale na innym forum najlepiej psychologicznym.

ginajolka1

Chyba jednak zależy Ci na komentarzach:) Nie zdążyłam poczytac wszystkiego pod galerią, a już usunęlaś. Wstawiłaś nową i oczekujesz pochwał. Nie mów, że nie:)

frezja56

zerknij

travolta

decyduj oczywiscie ale z dala od mojej galeri dziekuje za rady

Użytkownik deccoria

pozwól, że osobiście zdecyduję, co będę grzać.

travolta

dzieki dziewczyny jestescie super nie krytyka ale dobre rady sa super!!!

travolta

funkcjonalność górą mi ciagle brak miejsca:)

es001

odnośnie szafy - oj jest pojemna:) taką chciałam, prostą, nie za drogą - funkcjonalną:)

es001

a gdzie jest salon?

travolta

dzieki dziewczyny :)

BararaB

Tak trzymaj.

travolta

:)) milego dziewczyny:))

Użytkownik deccoria

Witaj :) ... ano prawda- jeszcze się taki nie narodził... :) I rację masz że wszyscy tutaj możemy wyrażać swoją szczerą opinię. Pozdrawiam serdecznie :)

anaa1982

Dziękuję za odwiedzinki ... a dekorację zmienię na inną tzn wymienie te drobiazgi :) Ps. Pólki pod tv dalej nie mam :(

pablobart9906

Dziękuję za odwiedzinki.Pozdrawiam

pablobart9906

Tak, kafelki. Pozdrawiam

travolta

oj to zle zauwazylas ocenilam twoja galerie tak samo jak ty moja i chyba mam do tego prawo. TYlko tobie sie wydaje ze tobie wolno albo moze wydaje ci sie ze twe wszystki koroneczki sa wspaniale. Nie dla kazdego. Widac ze nie umiesz przyjac krytyki a dlaczego? Jesli umiesz krytykowac innych licz sie z krytyka

Napisz wiadomość

Do: travolta

Informacja

Informacja

Nie możesz jako pierwszy wysłać wiadomości do użytkownika. To okno zamknie się automatycznie za 3 sekundy.

Ostatnio spodobało się

Informacja

Nie możesz dodać oceny do tej treści. To okno zamknie się automatycznie za 3 sekundy.

Informacja

Nie możesz dodać komentarza do tej treści. To okno zamknie się automatycznie za 3 sekundy.

Edytuj komentarz

Usuń komentarz

Czy na pewno chcesz usunąć komentarz do profilu "travolta"? Tej operacji nie można cofnąć.

Wyślij mailem

Informacja

Zgłoś nadużycie

Informacja

To okno zamknie się automatycznie za 3 sekundy.

Usuń profil

Czy na pewno chcesz usunąć profil travolta? Tej operacji nie można cofnąć.
REKLAMA

Wyłącz to powiadomienie

Nie będziesz już więcej otrzymywać powiadomień do tego zdarzenia.
Państwa przeglądarka jest nieaktualna. Aby zapewnić większe bezpieczeństwo, wygodę i komfort użytkowania w tej witrynie, proszę zaktualizować swoją przeglądarkę.
Polub nas, aby otrzymywać niezliczone pomysły wprost na swoją tablicę!

Edycja zdjęcia

Obróć

Informacja

Zaloguj się

Newsletter

Zapisz się do newslettera, aby otrzymywać najciekawsze artykuły oraz inspiracje z serwisu Deccoria.pl

Powiadomienia

Informacja

Nie możesz wykonać tej akcji. To okno zamknie się automatycznie za 3 sekundy.