Artykuł sponsorowany

WIŚNIOWSKI – polska marka z globalną wizją

Od 35 lat firma WIŚNIOWSKI wyznacza kierunki rozwoju branży stolarki budowlanej w Polsce. Powstała w 1989 roku z inicjatywy Andrzeja Wiśniowskiego, z lokalnej manufaktury przekształcając się w jednego z największych producentów bram, okien, drzwi i systemów ogrodzeniowych w Europie. Dziś jej produkty trafiają do 35 krajów świata – od Niemiec i Francji, po Wielką Brytanię i Skandynawię.

WIŚNIOWSKI – polska marka z globalną wizją
Od 35 lat firma WIŚNIOWSKI wyznacza kierunki rozwoju branży stolarki budowlanej w Polsce / materiały promocyjne

Fabryka przyszłości

Zakłady w Wielogłowach to jedna z największych i najbardziej zaawansowanych technologicznie fabryk stolarki budowlanej w Europie. Jej powierzchnia odpowiada 56 boiskom piłkarskim. W pełni zautomatyzowane linie produkcyjne działają w oparciu o rozwiązania Przemysłu 4.0, zwiększając efektywność i elastyczność produkcji.


Tomasz Długopolski / materiały promocyjne

„Automatyzacja nie jest dla nas celem samym w sobie. To narzędzie, które pozwala tworzyć produkty szybciej, precyzyjniej i w sposób bardziej ekologiczny. Łączymy nowoczesność z odpowiedzialnością” - Tomasz Długopolski, dyrektor rozwoju technologicznego

Automatyzacja i robotyzacja produkcji, realizowana w ramach wdrożenia technologii Przemysłu 4.0, pozwoliła na zwiększenie efektywności i elastyczności produkcji, co uczyniło firmę liderem w dostarczaniu spersonalizowanych bram i systemów ogrodzeniowych przy jednoczesnym obniżeniu kosztów.

Rozbudowa zakładów produkcyjnych do 270 tys. m² umożliwiła zwiększenie mocy produkcyjnych i wejście na nowe rynki, co dziś przekłada się na eksport do ponad 30 krajów. Fabryka dysponuje m.in. najdłuższą w Polsce linią technologiczną do produkcji paneli bram segmentowych (550 metrów) oraz jedną z najdłuższych linii do malowania proszkowego w Europie. Każdego dnia pokrywanych jest tam 47 kilometrów profili, a dzięki odzyskiwaniu 100% proszku minimalizowane są odpady.

Ekologia i zrównoważony rozwój

Firma wdraża technologie ograniczające zużycie energii i surowców. Instalacja fotowoltaiczna o mocy ponad 1 MW pokrywa 1/6 dziennego zapotrzebowania zakładu na energię. WIŚNIOWSKI inwestuje też w inteligentne linie produkcyjne, które optymalizują zużycie surowców i energii, oraz rozwija ofertę produktów przyjaznych środowisku – jak lekkie i trwałe ogrodzenia aluminiowe.


Instalacja fotowoltaiczna o mocy ponad 1 MW pokrywa 1/6 dziennego zapotrzebowania zakładu na energię / materiały promocyjne

Globalny zasięg

WIŚNIOWSKI dostarcza rozwiązania zarówno dla klientów indywidualnych, jak i dla dużych inwestycji przemysłowych – w tym fabryk, hoteli czy stadionów. Produkty marki można znaleźć w wielu znanych miejscach w Polsce i na świecie, nawet... w polskiej stacji badawczej w Zatoce Białego Niedźwiedzia na Spitsbergenie, gdzie zostały zamontowane bramy garażowe i drzwi WIŚNIOWSKI. Produkty marki zobaczymy również w Muzeum Lotnictwa Polskiego w Krakowie, w porcie lotniczym w Pyrzowicach czy stacji kolejki linowej nad Soliną. W kultowym krakowskim “Szkieletorze”, obecnie UNITY CENTER, zamontowano aż 326 sztuk drzwi, ale jeszcze więcej - w budowanym wciąż hotelu Gołębiewski. Marka jest obecna też w fabryce Volkswagena we Wrześni, salonach Mercedesa, a nawet w porcie Tallin w Estonii.

Lider z ambicją

Setki nagród - od „Dobrego Wzoru” po „Superbrands Polska” - potwierdzają pozycję WIŚNIOWSKI jako lidera innowacji i jakości. Firma od 35 lat konsekwentnie łączy polską przedsiębiorczość z globalną skalą działania, dostarczając rozwiązania, które odpowiadają na potrzeby zarówno klientów indywidualnych, jak i największych inwestorów.

Sukces firmy WIŚNIOWSKI to efekt idealnego połączenia strategicznego czasu na rozwój biznesu, innowacyjnego podejścia do produkcji oraz dbałości o najwyższą jakość i certyfikację produktów. To właśnie te elementy sprawiły, że marka, która zaczęła od niewielkiego warsztatu, stała się symbolem polskiej przedsiębiorczości i jakości, docenianym na całym świecie.

Innowacje blisko ludzi

Od początku działalności firma wyznaczała standardy. Była pierwszym producentem w Polsce oferującym automatyczne bramy garażowe. Dziś jej oferta obejmuje bramy garażowe (segmentowe, uchylne, roletowe, skrzydłowe), drzwi zewnętrzne i tarasowe, okna PVC i aluminiowe, rolety, a także kompletne systemy ogrodzeniowe. Produkty odpowiadają zarówno na potrzeby klientów indywidualnych, jak i przemysłowych.


Innowacje blisko ludzi / materiały promocyjne

Mając na uwadze rosnące zapotrzebowanie na inteligentne rozwiązania, opracowano ideę smartCONNECTED, umożliwiającą stworzenie smartdomu z produktami WIŚNIOWSKI. Od ubiegłego roku aplikacja WIŚNIOWSKI Connected jest standardem w wybranych produktach marki.

„Nowoczesny klient oczekuje od produktu intuicyjnego sterowania, gwarancji bezpieczeństwa oraz komfortu. Nasze rozwiązania oparte o WIŚNIOWSKI Connected to odpowiedź na te oczekiwania.” /Marcin Strzelec, dyrektor zarządzający grupą produktową

WIŚNIOWSKI jako pierwszy w branży uruchomił także własny sklep internetowy, a dzięki systemowi CRM skutecznie obsługuje klientów na całym świecie.


Rafał Kocemba / materiały promocyjne

„Nowe technologie pozwalają nam lepiej zrozumieć potrzeby klientów i reagować szybciej niż kiedykolwiek. Dzięki nim jesteśmy w stanie tworzyć produkty pod indywidualne potrzeby, jednocześnie zapewniając najwyższą jakość i pełne wsparcie na każdym etapie współpracy — od pierwszego kontaktu, przez konfigurację produktu, aż po serwis posprzedażowy.” / Rafał Kocemba, dyrektor zarządzający sprzedażą Polska, Słowacja, Czechy

Liczby, które mówią same za siebie

  • Ponad 1,5 mln sprzedanych bram w historii,
  • Ponad 2,5 tys. punktów partnerskich na całym świecie,
  • Ponad 400 000 m kw. powierzchni firmy, w tym 270 tys. m kw. powierzchni fabryki i 2000 m kw. centrum konferencyjno-szkoleniowe
  • Ogrodzenia produkowane w ciągu roku mogłyby połączyć Londyn z Nowym Jorkiem,
  • flota 90 samochodów ciężarowych pokonuje rocznie 10 mln km.
Artykuł sponsorowany

Przeczytaj również

Ostatnio spodobało się

Informacja

Nie możesz dodać komentarza do tej treści. To okno zamknie się automatycznie za 3 sekundy.

Wyślij mailem

Informacja

Zgłoś nadużycie

Informacja

To okno zamknie się automatycznie za 3 sekundy.

Wyłącz to powiadomienie

Nie będziesz już więcej otrzymywać powiadomień do tego zdarzenia.
Państwa przeglądarka jest nieaktualna. Aby zapewnić większe bezpieczeństwo, wygodę i komfort użytkowania w tej witrynie, proszę zaktualizować swoją przeglądarkę.
Polub nas, aby otrzymywać niezliczone pomysły wprost na swoją tablicę!

Edycja zdjęcia

Obróć

Informacja

Zaloguj się

Newsletter

Zapisz się do newslettera, aby otrzymywać najciekawsze artykuły oraz inspiracje z serwisu Deccoria.pl

Powiadomienia

Informacja

Nie możesz wykonać tej akcji. To okno zamknie się automatycznie za 3 sekundy.