Sponsor serwisu Leroy Merlin logo
Informacje prasowe

Personalizacja łazienki – trend wiodący w 2021 roku

Pierwszy kwartał 2021 roku już za nami. Czas zatem na zweryfikowanie, który z trendów będzie tym wiodącym i będzie nam towarzyszył w tym i kolejnym sezonie.  Jedno jest pewne –  personalizacja przestrzeni na dobre zadomowiła się w polskich wnętrzach. Tendencję tę zauważyć można również w łazienkach. Jakie elementy wyposażenia możemy dziś dopasowywać do swoich preferencji i jakie korzyści rozwiązanie to daje urządzającym?

Personalizacja łazienki – trend wiodący w 2021 roku
materiał partnera

Urządzając swoje mieszkanie, w tym również łazienkę, zwykle zależy nam na tym, aby stworzyć przestrzeń zindywidualizowaną, odzwierciedlającą nasz charakter i poczucie estetyki. Dopasowaną do naszych potrzeb i stylu życia. Nic więc dziwnego, że producenci coraz częściej właśnie takie rozwiązania wprowadzają do swojej oferty.

Współczesne mieszkania, nawet te w nowym budownictwie, nierzadko posiadają liczne krzywizny i nierówności ścian lub taką konstrukcję, która nie pozwala na zamontowanie wszystkich rozwiązań, na których nam zależy. Producenci umożliwiają zatem swoim klientom zamówienie produktów spersonalizowanych, niepowtarzalnych, dopasowanych do wymogów projektowych i montażowych.

łazienka

Oprócz personalizowanych mebli, które są ciekawą alternatywą dla prac stolarskich, zamówić można na specjalnie zamówienie lampy, lustra, wieszaki, a nawet brodziki. – Wiemy, że idealne dopasowanie brodzika w przestrzeni prysznicowej jest gwarancją nie tylko bezpiecznego korzystania z niego, ale także bezproblemowego i sprawnego odprowadzania wody.

łazienka

Dlatego też do produkcji naszych brodzików wykorzystujemy m.in. materiał Stonicryl®, który pozwala, na życzenia klienta, docinać brodziki do oczekiwanego rozmiaru. Ponadto, dużą popularnością cieszą się rozwiązania, które dają elastyczność montażową i można je montować na różne sposoby – na stelażu lub podbudowie EPS, na podłodze lub licując brodzik z powierzchnią podłogi. Dla naszych klientów biznesowych wykonujemy również projekty od podstaw, które są projektowane i produkowane na zapotrzebowanie konkretnej realizacji. Nierzadko cechują się oryginalnym kolorem, wyjątkową strukturą powierzchni lub niestandardowym rozmiarem i kształtem. Wszystko po to, aby się wyróżnić i tym samym zwiększyć wartość całej inwestycji – mówi Piotr Fuhrmann, Marketing Product Manager w Schedpol.

brodzik w łazience

Trendy, również te wnętrzarskie, dopasowują się do tempa zmieniającego się świata. Choć ich przewidywalność z roku na rok raczej nie przysparza większych kłopotów specjalistom z branży, o tyle ich prognozowanie z kilkuletnim wyprzedzeniem może okazać się trudniejsze niż nam się wydaje. Personalizacja zatem to nie trend, a pewnego rodzaju zjawisko, które z pewnością zostanie z nami na dłużej. Najważniejsze jest przecież, aby przestrzeń wokół siebie dopasować do swoich oczekiwań, potrzeb, charakteru. Abyśmy czuli się w niej dobrze i swobodnie - bez względu na panującą modę.

materiał prasowy

Reklama

 

Przeczytaj również

REKLAMA
REKLAMA

Ostatnio spodobało się

Informacja

Nie możesz dodać komentarza do tej treści. To okno zamknie się automatycznie za 3 sekundy.

Wyślij mailem

Informacja

Zgłoś nadużycie

Informacja

To okno zamknie się automatycznie za 3 sekundy.

Wyłącz to powiadomienie

Nie będziesz już więcej otrzymywać powiadomień do tego zdarzenia.
Państwa przeglądarka jest nieaktualna. Aby zapewnić większe bezpieczeństwo, wygodę i komfort użytkowania w tej witrynie, proszę zaktualizować swoją przeglądarkę.
Polub nas, aby otrzymywać niezliczone pomysły wprost na swoją tablicę!

Edycja zdjęcia

Obróć

Informacja

Zaloguj się

Newsletter

Zapisz się do newslettera, aby otrzymywać najciekawsze artykuły oraz inspiracje z serwisu Deccoria.pl

Powiadomienia

Informacja

Nie możesz wykonać tej akcji. To okno zamknie się automatycznie za 3 sekundy.