Remont elewacji budynku, polegający na ociepleniu ścian zewnętrznych, to dobry moment na wymianę stolarki otworowej. Dlaczego warto zainwestować w nowoczesne, energooszczędne okna, drzwi i bramę garażową kompleksowo, w tym samym momencie? Zadbamy w ten sposób o spójny i elegancki design fasady domu. Unikniemy naruszania jej konstrukcji, co byłoby konieczne przy rozłożeniu prac na etapy. A w dodatku znacząco zwiększymy efektywność energetyczną obiektu, zwłaszcza jeśli zdecydujemy się na montaż warstwowy, nazywany „ciepłym”. W efekcie mniejsze zużycie energii przełoży się na oszczędności w budżecie domowym oraz korzyści środowiskowe, m.in. związane z niższą emisją gazów cieplarnianych. Dzięki takiej inwestycji poprawie ulegnie zatem nie tylko wygląd zewnętrzny domu, lecz także jego wydajność energetyczna.
D jak DOM
Dom budujemy z myślą o sobie i przyszłych pokoleniach. To w nim spędzamy miło czas, odwiedza nas rodzina, przyjaciele, a nasze pociechy – koleżanki i koledzy ze szkoły. Nic dziwnego, że chcemy, aby prezentował się doskonale pod względem wizualnym – powinien być przecież jak najlepszą wizytówką właścicieli, w myśl powiedzenia: jak Cię widzą, tak Cię piszą. Dlatego stale o niego dbamy i remontujemy.
Co zrobić, aby budynek lepiej wkomponował się w coraz nowocześniejsze otoczenie, stał się bardziej harmonijny architektonicznie? Wystarczy odnowić elewację i wymienić wysłużoną stolarkę otworową na innowacyjne, energooszczędne rozwiązania z tej samej linii – to klucz do sukcesu. Wówczas zyskamy pewność, że materiał, faktura, kolor i wzór okien, drzwi i bramy garażowej będą ze sobą w 100% spójne. W ten sposób produkty skompletujemy bez problemu u polskiego producenta stolarki otworowej, firmy WIŚNIOWSKI, która słynie z wysokiej jakości rozwiązań.
– Home Inclusive to komplementarna oferta produktów dla domu. Bramy, okna, drzwi, a nawet ogrodzenia w jednym, harmonijnym designie, połączone funkcją inteligentnego sterowania smartCONNECTED dla idealnego efektu wizualnego i jeszcze większego komfortu użytkowania. Z naszego portfolio można wybrać wymarzone produkty i dopasować ich design do swoich upodobań. Dzięki temu stworzymy dom szyty na miarę naszych oczekiwań – tłumaczy Katarzyna Świderska, dyrektor marketingu WIŚNIOWSKI . – Bardzo dobrze będą się ze sobą komponować dla przykładu takie wyroby jak: super ciepła brama garażowa UniTherm, aluminiowe drzwi zewnętrzne CREO oraz okna PVC PRIMO – dodaje. W trendach drzwi zewnętrznych są aktualnie minimalistyczne formy, geometryczne kształty czy linearne uchwyty. Na znaczeniu zyskują wyroby utrzymane w szarej kolorystyce. Takie rozwiązania znajdziemy bez problemu w ofercie marki WIŚNIOWSKI.
M jak MONTAŻ
Nawet najlepszy jakościowo produkt nie spełni deklarowanych przez producenta funkcji, jeśli zostanie źle zamontowany. Kolejnym krokiem, po wyborze wyrobów o wysokich parametrach i designie, jest zatem ich poprawne zainstalowanie. Opłaca się zlecić tę pracę profesjonalnej ekipie montażowej, która wykonana usługę zgodnie ze sztuką budowlaną i zaleceniami producenta. Warto rozważyć montaż warstwowy z użyciem taśmy paroszczelnych i paroprzepuszczalnych (tzw. ciepły), który przyniesie nam szereg korzyści. W połączeniu z energooszczędną stolarką osiągniemy najważniejszy cel, jaki jest mniejsze zapotrzebowanie budynku na energię, co jest jednoznaczne m.in. z obniżeniem kosztów jego eksploatacji. Ma to również znaczenie środowiskowe.
Co jakiś czas zachodzi potrzeba kompleksowej wymiany stolarki otworowej w domu. Inwestycja w nowe okna, drzwi czy bramę garażową to nie tylko duże wyzwanie pod względem montażowym, lecz także stylistycznym. Warto zakupić takie wyroby, które będą pozostawać ze sobą w jakościowej i stylistycznej harmonii, a następnie zadbać o ich dobry montaż. Wówczas dom będzie prezentował się efektownie, a my zyskamy wiele funkcjonalności, jakie daje nowoczesna stolarka otworowa.
***
Organizowana przez Związek POiD, ogólnopolska kampania społeczna „WYMIANA STOLARKI + DOBRY MONTAŻ” promuje wśród inwestorów indywidualnych ideę wymiany stolarki budowlanej i poprawy efektywności energetycznej budynków. Partnerzy Strategiczni kampanii to firmy: Aluprof, BFT, FAKRO, Hörmann, Klimas Wkręt-met, SOUDAL, Wiśniowski; Partnerzy Główni: Ponzio, PORTA; Partnerzy Wspierający: Amberline, Anwis, Baltica, Erkado, Glasslift, GU, Invado, Krispol, Oknoplast, Ronkowski, Roto, Stalprodukt Zamość, Winkhaus. Kampanii towarzyszą również patroni honorowi, merytoryczni i medialni, zaś w charakterze Ambasadorów wspierają ją profesjonalni monterzy.
materiał prasowy