Widok zapełnionych marketów budowlanych, który mogliśmy zaobserwować w marcu, to znak, że Polacy wcale nie porzucili swoich planów remontowych. Trudno się zresztą dziwić – sporo osób działania rozpoczęła już wcześniej, jak najszybciej chcą one więc uzyskać pełny komfort i funkcjonalność wnętrza. Również ci, którzy na co dzień spędzają czas na długich dojazdach do pracy, mogli poświęcić te cenne chwile na odłożone już dawno naprawy, wymiany i budowy. Mając na uwadze te potrzeby i ochronę zdrowia kupujących, OKNOPLAST wyszedł do klientów z nową propozycją. Korzystając z akcji Bezpieczna Rezerwacja, mogą oni zamówić nową stolarkę otworową przez internet, telefonicznie lub podczas wizyty we w pełni zabezpieczonym salonie po wcześniejszym umówieniu się.
Firma tworzy nowe ścieżki zakupowe
Cała inicjatywa jest kontynuacją Promocji Wiosennej, na którą co roku czeka wiele osób. W jej ramach można uzyskać atrakcyjne, nawet 10-proc. rabaty na wyposażenie z oferty OKNOPLAST. Promocją objęte są m.in. okno Pixel dostarczające do 22 proc. światła do pomieszczeń, proekologiczne okno Prismatic czy energooszczędny model WInergetic. W obliczu zaleceń, by pozostać w domu, skorzystanie z promocyjnych warunków stało się jednak trudniejsze. Proces zakupu wymagał bowiem wizyty w salonie. Reakcja OKNOPLAST okazała się jednoznaczna – firma zdecydowała się przenieść swoją akcję do digitalu oraz na łącza telefoniczne.
– Bardzo zależy nam na bezpieczeństwie naszych klientów, pracowników oraz partnerów handlowych. W tej sytuacji oczywistą decyzją było stworzenie programu Bezpiecznej Rezerwacji. Pozwala on na zakup okien i drzwi na warunkach Promocji Wiosennej. Rozwiązanie funkcjonuje na terenie całej Polski, dlatego serdecznie zachęcam do skorzystania z niego wszystkie zainteresowane osoby – tłumaczy Magdalena Cedro-Czubaj, Dyrektor Marketingu Grupy OKNOPLAST.
W jaki sposób skorzystać z programu?
Aby dokonać bezpiecznego zakupu zdalnie, można skontaktować się z najbliższym salonem sprzedaży, używając wyszukiwarki salonów lub wejść tutaj i wypełnić formularz. W ciągu 24 godzin z osobą składającą zamówienie skontaktuje się partner handlowy OKNOPLAST, który pomoże wybrać i doprecyzuje ofertę za pomocą dogodnego kanału komunikacji. Gdy obie strony podpiszą umowę rezerwacyjną, zostanie ustalony wygodny termin pomiarów. Odpowiednio przygotowani do tego specjaliści – zachowujący wszelkie procedury bezpieczeństwa – zmierzą przestrzeń okienną w domu klienta. Na tej podstawie możliwe będzie zawarcie finalnej umowy. Podobnie mechanizm wygląda w przypadku zamówień telefonicznych, tyle że rozpoczyna się on nie od formularza, a od rozmowy przez telefon z salonem.
Osoby, które chciałyby obejrzeć okna na miejscu, także mogą to zrobić. W tym celu OKNOPLAST zadbał, by wszystkie punkty sprzedażowe były wyposażone w płyn dezynfekujący, a sprzedawcy – w rękawiczki. Dodatkowo, aby zwiększyć bezpieczeństwo, wszystkie wizyty w salonie umawiane są telefonicznie na konkretną godzinę, tak, by klienci nie spotykali się na jednej przestrzeni, gdyż w salonie może przebywać wyłącznie jeden klient. Rozmowa odbywa się oczywiście przy zachowaniu bezpiecznej odległości. Po wyjściu kupującego wszystko jest dezynfekowane przed obsłużeniem kolejnej osoby.
materiał prasowy