Aranżacja: Pozostałe

Jarmark Dominikański ....dziś ostatni dzień .....zapraszam .....

Autor: tessa163 Kategoria: Pozostałe Dodano: 2011-08-21, 13:48

Każdego roku do Gdańska przyjeżdżają miliony turystów z Polski i zagranicy, aby wziąć udział w największej plenerowej imprezie w tej części Europy, jaką bez wątpienia jest Jarmark św. Dominika......byłam, cudeniek się naoglądałam , zakupy zrobiłam , chleb ze smalcem jadłam i piwo piłam.........zapraszam do oglądania moich fotek z Jarmarku św. Dominika......

REKLAMA

Dodaj komentarz

Wasze komentarze (48)

Xanti

WOW!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Magnolia88

Oj narobiłaś mi ochote na to aby tam być...szkoda,ze do tej pory tam nie zajrzałam...może za rok? Zakupy Twoje bardzo udane. Max)galeria !

REKLAMA
Wanilia69

nigdy nie bylam na takim jarmarku ale fajnie dowiedziec sie ze cos takiego jest :) nosa z wrocka nie wystawiam :)

rekano

Tessiu przesliczna ta Twoja galeria.Daje 5+ i goraco pozdrawiam.

Użytkownik deccoria

Świetna galeria coś dla ducha i coś dla oka :))) zakupy świetne w sam raz dla twojego domku :)))

Donia72

Obejrzałam całą galerię:))))Szkoda, że to tak daleko ode mnie, a może lepiej? Bo jak bym tam była, to chciałabym kupić wszystko!!!!!! Tylko za co? Piękne rzeczy nam pokazałaś:)))))))))Pozdrawiam:))))

chia

To była trójkątna chusta robiona na drutach. Były dwa punkty sprzedażowe tej artystki- na mariackiej i św.ducha. Tania nie była, ale była warta grzechu ;) Pozdrawiam!

boni234

Piękny Gdańsk nam pokazałaś Tessiu, i dzięki Tobie na Jarmarku słynnym mogłam być:))))

danka488

Och,Sąsiadko ja nie zdążyłam na Jarmark,a tak niedaleko mam,no cóż......Dzięki za cudowne fotki z Jarmarku.......Pozdrawiam ......

wrzesnia35

Ach Tessiu ..oczy bola az od tych cudeniek ...ale konsolka udała się Tobie ..

kasia_m

Świetna impreza....u nas w parku też często są organizowane tego rodzaju imprezy i czesto na nich bywam.....uwielbiam te klimaty.Bardzo piękne i udane zakupy poczyniłaś i z calą pewnością dobrze się bawiłaś......Maxa zostawiam i pozdrawiam bardzo gorąco.....*)

gosiam11

Piekne klimaty dziekuje za wycieczke ,przywolala wspomniena .Pozdrawiam Malgosia.

grzesilona

nie byłam i żałuję :( Piękna galeria!

Pawanna

ostatni raz byłam 5 lat temu....ech! piekności kupiłaś i pasujące do Twoich niebieskości , a konsolka to istne cudeńko!

wioletta9

oj marzy mi sie tam jechac,,,,,moze kiedys pojade...dziekuje....

Czajna

Dla mnie Gdańsk to najpiękniejsze miasto w Polsce

katkaz

a ja tam byłam.... wprawdzie nic nie kupiłam i nie jadłam i nie piłam...ale i tak mi się podobało :)))))

Pati95

super, słyszałam o tej imprezie i też chciałam się tam wybrać, a ty mnie Tesso do tego jeszcze bardziej zachęciłaś dzięki swojej galerii! ;)

chia

Byłam, widziałam :-) jedną rzecz kupiłam i jestem mega szczęśliwa bo mi jej w wawie wszyscy zazdroszczą ;) Pozdrawiam

Rybka54

Witaj Tesso:) Jako rodowita gdanszczanka jarmark Dominika znam od kiedy go wznowili ....ale od jakiegos czasu rzadko na nim bywam ...tak sie zlozylo i w tym roku ....Moj slubny pojechal na jarmark ,a ja na zlot deccorian ....ale nie zaluje:) no i dzieki Tobie i Twojej relacji moglam to i owo sobie poogladac i przypomniec ;) Tak po cichu powiem Ci ,ze jarmark zaczyna byc cepelia ...denerwuja mnie wysokie ceny ....sprzedajacy siedza i sie nudza ,kupujacy zszokowani cenami ,tylko ogladaja i zniecheceni odchodza ,ale ...mozna " oko pocwiczyc " ;) a jak bardzo przycisnie to i kupic ...Moj maz mowil ,ze byly wspaniale koncerty i tego baardzo mi zal ...Dziekuje !za galerie Max i pozdrawiam serdecznie :))

Inne z tej kategorii

Ostatnio ocenili

Informacja

Nie możesz dodać oceny do tej treści. To okno zamknie się automatycznie za 3 sekundy.

Informacja

Nie możesz dodać komentarza do tej treści. To okno zamknie się automatycznie za 3 sekundy.

Edytuj komentarz

Usuń komentarz

Czy na pewno chcesz usunąć komentarz do aranżacji "Jarmark Dominikański ....dziś ostatni dzień .....zapraszam ....."? Tej operacji nie można cofnąć.

Wyślij mailem

Zgłoś nadużycie

Informacja

To okno zamknie się automatycznie za 3 sekundy.

Informacja

Informacja

Informacja

Nie możesz jako pierwszy wysłać wiadomości do użytkownika. To okno zamknie się automatycznie za 3 sekundy.

Usuń aranżację

Czy na pewno chcesz usunąć aranżację "Jarmark Dominikański ....dziś ostatni dzień .....zapraszam ....."? Tej operacji nie można cofnąć.
REKLAMA

Wyłącz to powiadomienie

Nie będziesz już więcej otrzymywać powiadomień do tego zdarzenia.
Państwa przeglądarka jest nieaktualna. Aby zapewnić większe bezpieczeństwo, wygodę i komfort użytkowania w tej witrynie, proszę zaktualizować swoją przeglądarkę.
Polub nas, aby otrzymywać niezliczone pomysły wprost na swoją tablicę!

Edycja zdjęcia

Obróć

Informacja

Zaloguj się

Newsletter

Zapisz się do newslettera, aby otrzymywać najciekawsze artykuły oraz inspiracje z serwisu Deccoria.pl

Powiadomienia

Informacja

Nie możesz wykonać tej akcji. To okno zamknie się automatycznie za 3 sekundy.