Dodaj komentarz:
Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy
Wpisz treść komentarza
Już dodałeś ten komentarz
Aby dodać komentarz do zdjęcia, musisz potwierdzić swój adres e-mail
Nie możesz dodać komentarza, ponieważ zostałeś zablokowany przez tego użytkownika
Przekazałeś niepoprawne dane
Komentarze
anna0072

Autor: anna0072
Data dodania: 2017-12-08 19:30:08
Dziękuję Alu za miłe przyjęcie córy marnotrawnej. Jak widzisz trudno od Was uciec i teraz wiem, że nie powinnam ulegać nastrojom, tylko przeczekać kryzys. A musiałam wrócić w nowej postaci, bo odrzucało mi dawne hasło i login, musiałam też dodatkowy adres mailowy założyć. I tylko zaległości mi się ogromne potworzyły, i dawne galerie musiały zniknąć. Ech, co nagle, to po diable jak mówią.
Widzę, że tryskasz energią, ogródek i wszystkie domowe kąty pięknieją - a tak nie byłaś pewna, co z czasem wolnym robić. Alu, przy tylu Twoich pasjach nie grozi Ci stagnacja a czas wolny od pracy zawodowej jest przy nich jeszcze przyjemniejszy. Pozdrawiam serdecznie - Krysia
danutta

Autor: danutta
Data dodania: 2017-11-30 11:23:15
Mnie zachwycają foty, i choć każda pora roku wnosi swoją aurę...jesienne oblicze może być też pięknie przedstawione. Alu, idealnie oddałaś urok schyłka listopada, wydobyłaś z jesiennych szarości multum kolorów....ostatnia fota, to doskonałe panaceum na zniżkę nastroju i motywacji....
Pozdrawiam Alu serdecznie. Pa.
mironino

Autor: mironino
Data dodania: 2017-11-27 01:14:28
Przed nami magiczny czas...tylko to mnie napędza w tej chwili .Wszelkie doły staram się tą myślą wyrównać....pozdrawiam:)
lucky0110

Autor: lucky0110
Data dodania: 2017-11-26 20:30:14
Lasek u mnie smutnieje, Ty złapałaś kilka jeszcze kolorowych chwil. Oj chyba ciężko się wraca ze słoneczka, które tak lubisz... Ale wir czynności mikolajkowych i świątecznych przyczyni się, że czas szybko zleci do wiosny. Pozdrawiam cieplutko
Tosiaczek1

Autor: Tosiaczek1
Data dodania: 2017-11-26 05:18:52
Ten rowerek mi się podoba już widzę jak bym na nim śmigała ;)))))))) po zakupy , skąd ty bierzesz takie fajne gadżety :)))
Tosiaczek1

Autor: Tosiaczek1
Data dodania: 2017-11-26 05:17:23
U mnie Alu zmierzch o 16 :)))
jotka17

Autor: jotka17
Data dodania: 2017-11-25 23:26:21
Nie jest Alusia źle, kolorki są, a potem spadnie śnieżek i będzie bajecznie:)))). Buziaki!:))))
hehe

Autor: hehe
Data dodania: 2017-11-25 18:14:58
Kolor w lasku się nie schował i cieszy oczy. Niewiele go, ale jest, na przekór listopadowej szarudze. Zazdroszczę Co słonecznego tchnienia na zagranicznych wojażach. Pozdrowiam
tessa163

Autor: tessa163
Data dodania: 2017-11-25 07:13:23
Lasek jak zwykle piękny o każdej porze roku :) To taka Twoja oaza spokoju :) Pozdrawiam serdecznie :)
Viola13

Autor: Viola13
Data dodania: 2017-11-24 21:02:29
Aluś byłam tam i tu ...Zawsze jest czym oko u Ciebie nacieszyć, ale nie mam cierpliwości do deccorii...zalogowanie się tutaj to jakaś masakra...nie na moje nerwy niestety.Pozdrawiam cieplutko :)
Libelle

Autor: Libelle
Data dodania: 2017-11-24 20:33:34
Przegladajac deccorie...zastanawialam sie ...gdzie jest Alicja i jej "perelkowe" galerie...
Teraz juz wiem...
Twoj ogrod piekny jest o kazdej porze roku....pozdrawiam :)
LidiaL

Autor: LidiaL
Data dodania: 2017-11-24 17:38:05
Już listopad się kończy i to mnie bardzo cieszy:))) I cieszę się, że wróciłaś, bo smutno było bez lasku:( Nawet dzisiaj słonko pierwszy raz od dawna intensywnie świeciło:))) Miłego weekendu Alu!!!
teri

Autor: teri
Data dodania: 2017-11-24 17:31:46
zostawiłaś lasek...to posmutniał...niedobra pani...nie dostaniesz punktów...za zdradę z Tajlandią...
renatajt

Autor: renatajt
Data dodania: 2017-11-24 15:24:58
Jak zawsze - z klimatem.A Twoje ujęcie Tajlandii jest piękne:)
77aga

Autor: 77aga
Data dodania: 2017-11-24 09:14:14
Ale dzisiaj znowu słoneczko zaczyna wyglądać więc musimy korzystać
Alexis123

Autor: Alexis123
Data dodania: 2017-11-24 08:25:45
Nawet lasek w ponury dzień, w Twoim wydaniu nabiera innego charakteru...pięknie jest :) pozdrawiam
anett13

Autor: anett13
Data dodania: 2017-11-24 08:09:49
Alu u Ciebie każda pora roku jest zjawiskowo piękna :) Pozdrawiam miłego dnia :)
Joanna5

Autor: Joanna5
Data dodania: 2017-11-24 06:33:46
Zawsze tu pięknie i o każdej porze roku, miło było pospacerować..
janina48

Autor: janina48
Data dodania: 2017-11-24 02:02:36
PobiegałaŚ po laskui...doszłaŚ do wniosku...,ze tu jest najpiękniej. Pozdrawiam
Rybka54

Autor: Rybka54
Data dodania: 2017-11-23 22:03:29
Alicjo ! witaj w domu ,chcialoby sie rzec :) Piekne sa wyprawy w nieznane ,mile wspomnienia ,ale ja kocham te swoja rzeczywistosc ,te nasze wrobelki i ten szron na trawie ..ot tak ! W galerii bylam ,fotki piekne ,jest co wspominac :)