Aranżacja: Kuchnia

REKLAMA

NOWA KUCHNIA

Autor: MAMUSIA2007 Kategoria: Kuchnia Dodano: 2010-05-15, 19:10

WRESZCIE JEST!! DŁUUGO OCZEKIWANA KUCHNIA.BRAKUJE JESZCZE -TYLKO- JEDNEGO FRONTU DLA SZUFLDY ;-( I OCZYWIŚCIE DODATKÓW ,BO DOPIERO GODZINE TEMU WYSZEDŁ PAN FACHOWIEC;-)))

REKLAMA

12 zdjęć w aranżacji "NOWA KUCHNIA"

Dodaj komentarz

Wasze komentarze (22)

Huanitka

Piękny blat :) Kuchenka rewelka :)

iwonag

Mam wrażenie, że kuchnie mamy podobne. Tylko Twój blat mi się bardziej podoba. Mój stolarz nie miał wzorników, więc posiłkowałam sie netem i niestety wzór okazał sie mnijszy. A ja chciałam takie właśnie klepki jak u ciebie. Wiesz, w salonie u Ciebie pomyślałąbym o firankach jakiś ciężych, bo te co masz dają wrażenie takich leciutkich a dywan i inne dodatki sprawiają inne wrażenie. Albo po prostu namarszcz je bardziej. Ale ogólnie bardzo ładnie mieszkasz.

REKLAMA
danone

Ogólnie - masz bardzo piękne mieszkanko, nowocześnie i z elegancko urzadzone. Podoba mi sie bardzo. Pozdrawiam, miłej niedzieli.

agafut77

Ładna kuchnia! życzę dużo radości:)

Szyszulek

Piękną masz kuchnię, drewniany orzchowy blat super, a przeszkadza mi chyba to samo co innym - wciśnięcie zlewu tak blisko kuchenki. Pozdrawiam

hatshepsut85

Śliczna kuchnia!!! Białe najładniejsze:))

nika23

bardzo ladna chociaż tak jak moja bardzo malutka! zyczę przyjemności w doborze dodatków ...

JOHANAS

do GYARM ; kochana pani PROJEKTANTKO proszę wziąć pod uwagę że tutaj mamy do czynienia z NORMALNYMI mieszkaniami a nie z WZORCOWYMI projektami :))) niech pani szlifuje swój warsztat ale może na portalu PROJEKTY czy coś w tym stylu :)) pozdrawiam

MAMUSIA2007

MI PROJEKTU NIKT NIE ROBIŁ,A ,ŻE KUCHNIA NIE JEST WIELKA NIE MIAŁAM WIELKIEGO WYBORU Z USTAWIENIAMI,

GYARM

napislam to wszystko bo pracuje jako projektant kuchni dla znanej firmy MOBEN i za taki projekt to by mi glowe urwali !!!!! kazdy projekt jest podwujnie sprawdzany aby sie upewnic ze takie gafy jak w twojej kuchni sie nie zdazaja ... mowie tutaj o prawie bezpieczenstwa i porzytecznego urzytku przestrzeni jakie jest zapisane w metrykach :D to nie jest cos co sobie wyssalam z palca a co do laczen blatu to wady zobaczysz za jakis czas ... chociaz to wcale nie znaczy ze ci zle zycze !!! pozdrawiam

MAMUSIA2007

JEEJJ, ILE NIEPOTRZEBNYCH NIEJASNOŚCI ;) BLAT NIE JEST ŁĄCZONY PO UKOSIE ,TO CHYBA NORMALNE ,BO PO CO PRZY TAK POŁOŻONYM ZLEWIE;)JEST PRZECIEŻ WIELE INNYCH ROZWIĄZAN...A NIE WIEMO O CO CHODZ IZ TYM OTWIERANIEM DRZWICZEK,BO U MNIE SIE WSZYSTKO SWOBODNIEE OTWIERA;)JEŚLI CHODZI OUKŁAD ZLEWU,TO MOŻE NIE JEST SUUPERWYGODNIE PODCZAS ZMYWANIA,ALE CAŁE SZCZEŚCIE NIE UŻYWAM GO AŻ TAK CZĘSTO,BO WOLE ZAŁADOWAC ZMMYYWARKE!A JEŚLI CHODZ IO BESPIECZEŃSTWO TO MUSIALABYM WILE JESZCZE INNYCH RZECZY W DOMU USUNĄC ŻEBYM NIE MUSIALA PILNOWAC SYYNA,NP. PARAPETYY W POKOOJJUU KTÓRE UWIELBIA;)))

GYARM

mam pytanie ??BEZ OBARAZY ALE czy TO ten pan fachowiec montowal wam ta kuchnie ??? kuchnia jest swietna ale nie spelnia przepisow bhp i regulaminow bezoieczenstwa ... czy to jest wasz projekt czy ktos wam to zaplanowal ??? bo az mnie w oczy kuje jak patrze na ten zlew ktory po pierwsze jest umieszczony na rogu , gdzie masz ograniczony dostep zeby w ogole co kolwiek w nim robic a po drugie NIE MA TU BEZPIECZNEJ ODLEGLOSCI OD GAZOWKI !!!!!! JUZ WIDZE JAK TEN TWOJ MALY SYNEK ZE ZDJECIA BIEGNIE ZEBY WRZOCIC COS DO ZLWU A TU UPSSSS W ZAMIAN STRACIL NA SIEBIE GOTUJACA SIE ZUPE ... A PO TRZECIE JAK TEN BLAT JEST ZE SOBA POLACZONY ??? BO Z DOSWIADCZENIA WIEM ZE LACZENIA SA W ROGU POD ODPOWIEDNIM KATEM A U CIEBIE W TYM MIEJSCU JEST ZLEW ?? A I JESZCZE JEDNO W TYM ROGU GDZIE MASZ PIEKARNIK POWIIEN BYC TROSZKE WIEKSZY FILLER ZEBY DZWICZKI MOGLY SIE OTWIERAC BEZ PROBLEMU ... POZDRAWIAM

malinka2403

ładna,podoba mi sie:)

Ai198

Bardzo ladna i w moich barwach ;) jedyne co osobiscie bym zmienila to lodowka - subtelniej wygladalaby w zabudowie. Mimo to daje 5 :)

aMARylis

..i ja w kuchni byłam...kilka groszy pod zdjęciami zostawiłam...ciastka nie ja zdżarłam...

zaba67

...nówka cieszy najbardziej, jest fajnie ( no tylko ten zlew )...

Wiwonne

ładne mebelki i kolorystyka :)

M1603

tak, zlew faktycznie umiejscowiony bez sensu, i chyba bedzie kiepski do niego dostep, meble , blat ładne

eMSa

Nie gotuj zmywając, nie zmywaj gotując!! Grozi wypadkiem!! Zlew umieszczony totalnie bez sensu, ale dobrze, że masz zmywarkę;) Poza tym super kuchnia.

Justa2342

bardzo ładnie:)

Ostatnio ocenili

Informacja

Nie możesz dodać oceny do tej treści. To okno zamknie się automatycznie za 3 sekundy.

Informacja

Nie możesz dodać komentarza do tej treści. To okno zamknie się automatycznie za 3 sekundy.

Edytuj komentarz

Usuń komentarz

Czy na pewno chcesz usunąć komentarz do aranżacji "NOWA KUCHNIA"? Tej operacji nie można cofnąć.

Wyślij mailem

Zgłoś nadużycie

Informacja

To okno zamknie się automatycznie za 3 sekundy.

Informacja

Informacja

Informacja

Nie możesz jako pierwszy wysłać wiadomości do użytkownika. To okno zamknie się automatycznie za 3 sekundy.

Usuń aranżację

Czy na pewno chcesz usunąć aranżację "NOWA KUCHNIA"? Tej operacji nie można cofnąć.
REKLAMA

Wyłącz to powiadomienie

Nie będziesz już więcej otrzymywać powiadomień do tego zdarzenia.
Państwa przeglądarka jest nieaktualna. Aby zapewnić większe bezpieczeństwo, wygodę i komfort użytkowania w tej witrynie, proszę zaktualizować swoją przeglądarkę.
Polub nas, aby otrzymywać niezliczone pomysły wprost na swoją tablicę!

Edycja zdjęcia

Obróć

Informacja

Zaloguj się

Newsletter

Zapisz się do newslettera, aby otrzymywać najciekawsze artykuły oraz inspiracje z serwisu Deccoria.pl

Powiadomienia

Informacja

Nie możesz wykonać tej akcji. To okno zamknie się automatycznie za 3 sekundy.